Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه بازی در زمین بی‌طرف علاوه بر تحمیل هزینه‌های مالی بیشتر، باشگاه‌های ایرانی را از حمایت هوادارانشان محروم می‌کند. تاریخ انتشار: 11:03 - 29 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۱۵۵

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ارتباط با تصمیم‌ AFC در گرفتن میزبانی از باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: متاسفانه بازی در زمین بی‌طرف علاوه بر تحمیل هزینه‌های مالی بیشتر، باشگاه‌های ایرانی را از حمایت هوادارانشان محروم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایت هواداران باعث برتری روحی و روانی تیم‌های ما در زمین می‌شود.

وی در ادامه در خصوص اینکه نمایندگان ایران در این شرایط چه تصمیمی می‌توانند بگیرند، تصریح کرد: باید در این خصوص یک تصمیم جمعی و درست گرفته شود تا عزت ایران و فوتبال ایران حفظ شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان آسیا شود باید در همه بازی‌ها به دنبال پیروزی باشد. متاسفانه تصمیم‌ AFC برای گرفتن میزبانی از ایران تاثیرات روحی و روانی منفی روی باشگاه‌های ما گذاشته است، اما نباید بگذرایم این تاثیرات به درون زمین و مسائل فنی تیم‌های ما کشیده شود.

خان‌محمدی در پایان در مورد وضعیت پیش‌روی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در شرایط فعلی خاطرنشان کرد: باید کار کنیم تا با داشته‌هایمان بتوانیم موفق شویم.

بیشتر بخوانید: تابش: یکی از افتخارات AFC حضور هواداران ایرانی در ورزشگاه‌ها است؛ آنها بیشتر از ما ضرر می‌کنند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته در دیداری حساس و پرفشار موفق شد در ضربات پنالتی تیم جنگنده ازبکستان را از پیش رو بردارد.

باقر محمدی که شب گذشته درون دروازه ایران ایستاده بود در آخرین ثانیه‌های بازی که مسابقه 3-3 پیش می‌رفت با یک جهش خیره‌کننده باعث شد مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شود. گرچه این حربه‌ای بود که ازبکستانی‌ها به آن چشم دوخته بودند و لوپز سرمربی این تیم در نشست مطبوعاتی قبل از بازی گفته بود که برنامه‌ ویژه‌ای دارد اما درخشش محمدی در ضربات پنالتی که اولین و آخرین شلیک حریف را مهار کرد باعث شد ایران برنده این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز شود.

محمدی که قبل از زدن ضربات پنالتی با حرکات نمایشی سعی می‌کرد روحیه حریف را تحت تاثیر قرار دهد، بعد از مهار پنالتی آخر و قطعی شدن صعود تیم ملی به فینال روی زمین دراز کشید و اشک ریخت، صحنه‌ای احساسی که به خاطرات فوتبالی/فوتسالی ما اضافه شد.

عکس‌ها: محسن داودی

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • گل باقر محمدی، دروازه‌بان ایران به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-4 ایران)
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • ضربات پنالتی، بدن دروازه‌بان تیم‌ملی را سرخ کرد
  • این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!