Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا یاری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ترکیب تیم کشتی جوانان همدان در این رقابت ها را داریوش ولی زاده در وزن ۵۷ کیلوگرم، علی قپانوری و امین طاهرلو در وزن ۶۱ کیلوگرم، ایمان محمدحسینی و امین رحمانی در وزن ۶۵ کیلوگرم و نیکزاد علیزاد و علی کریمی در وزن ۷۰ کیلوگرم تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: همچنین در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدرضا شاه‌ محمدی، وزن ۷۹ کیلوگرم حسین‌رسولی و امیرحسین ‌صادقی، وزن ۸۶ کیلوگرم مهدی حاجیلویان، وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین حبیبی، وزن ۹۷ کیلوگرم امیر علی پناه و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم عرفان خدارحمی تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاری خاطرنشان کرد: علی‌محمدمالمیر، جلال لطیفی، وحید بیگم‌جانی، محمدقیاسوند به سرپرستی مجید الوندی کادر فنی تیم منتخب همدان در این دوره از مسابقات را تشکیل می‌دهند.

رییس هیات کشتی همدان یادآور شد: تیم منتخب اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور نیز از همین رقابت ها انتخاب می شود و کشتی گیرانی که نتوانند انتظارها را برطرف کنند، مجوز حضور در پیکارهای کشوری را کسب نخواهند کرد.

یاری افزود: اردوی آماده سازی کشتی گیران اعزامی به جام هاشمی نژاد نیز از هفته آینده آغاز می شود و تمامی نفرات ملزم به حضور در این رقابت ها هستند.

هفدهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی نژاد با حضور کشورهای مختلف خارجی دهم و یازدهم بهمن ماه امسال در بهشهر مازندران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها همدان کشتی ورزش قهرمانی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان کشتی ورزش قهرمانی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان همدان کشتی ورزش قهرمانی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنیامین رستگار در وزن ۴۴ کیلوگرم و مهدی غلامیان در وزن ۶۲ کیلوگرم از فارس به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

این اردو از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • حمیده اسماعیل نژاد برنزی شد
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد