Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران شهردار ساری در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از حمایت شهرداری ساری از این دستگاه فرهنگی خبر داد.

عباس رجبی صبح امروز در این دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری و نوجوانان مازندران با بیان اینکه کارهای خوبی در این دستگاه فرهنگی انجام می‌شود که نیاز به حمایت دارد، اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه شهری وجود دارد که مغفول مانده است که می‌توان با برنامه‌ریزی و تفاهم نامه مشترک کارهای خوبی برای توسعه شهری انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعتقاد به حمایت از کانون پرورش فکری و حوزه کودک و نوجوان تصریح کرد: طرح ظرفیت‌ها و انتظارات کانون پرورش فکری در کمسیون فرهنگی شورای شهر شد تا بتوان به صورت سازمان یافته‌تری همکاری‌های مشترک صورت پذیرد.
علیجان شمشیر بند رییس شورای شهر ساری نیز در این جلسه بر نقش موثر کانون در فعالیت‌های فرهنگی در استان و شهر ساری تاکید کرد و حمایت از این نهاد را مهم تلقی نمود.
کوروش یوسفی رییس کمسیون فرهنگی شهرداری نیز  کانون را از دستگاه‌های فعال و تاثیر گذار فرهنگی استان یاد کرد و افزود: تعامل دو سویه کانون و شهرداری می‌تواند در توسعه فضای فرهنگی شهر ساری مفید واقع شود.

محمدعلی یزدان شناس  مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با بیان اینکه کانون پرورش فکری مازندران دارای ۲۷ مرکز فرهنگی هنری ثابت، ۵ کتاب‌خانه سیار روستای و یک کتاب‌خانه پستی است، گفت: این دستگاه فرهنگی با هدف کشف استعداد و تقویت مهارت‌های کودکان ونوجوانان ۷ تا ۱۷ سال تلاش می‌کند تا نسل آینده ساز را با مهارت‌های زندگی آشنا سازد.
وی افزود: همه فعالیت‌های ۴۰ گانه کانون، کتاب‌محور بوده و اعضا با رویکرد کتاب به انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی زیر نظر مربیان تخصصی می‌پردازند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزاری جشنواره‌های تخصصی فرهنگی هنری در حوزه کودک و نوجوان را بخشی از فعالیت‌های این کانون عنوان کرد و از برگزاری جشنواره‌های قصه‌گویی- نمایش عروسکی و پویانمایی به عنوان فرصت‌های توسعه فرهنگی و شکوفایی استعدادهای کودکان ونوجوانان یاد کرد.
یزدان شناس هم‌چنین ازظرفیت «سینما کانون ساری» سخن گفت و افزود: این سینما با اکران فیلم‎‌های روز سینمای ایران، فرصتی برای نسل جوان، خانواده‌ها وهنرمندان ایجاد نموده تا در فضایی کاملا تخصصی و استاندارد و با کیفیت بالا به تماشای فیلم بپردازند.
وی با تاکید بر ظرفیت‌های اثر بخش کانون در حوزه کودک ونوجوان، خواستار حمایت و همراهی شهردار مرکز استان و اعضای شورای شهر از کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده

اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران گفت: با توجه به دستور سازمان حج و زیارت مقرر شد قبل از آغاز سفر‌های حج تمتع در یک بازه زمانی، چند کاروان به سفر حج عمره اعزام شوند.

او افزود: قرار است سه کاروان از مازندران به حج عمره اعزام شوند که از این سه کاروان، شامل دو کاروان از مازندران به ظرفیت ۱۷۰ نفر و یک کاروان از استان گلستان به ظرفیت ۸۵ نفر ساعت ۱۶ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام شوند.

اسماعیلی گفت: کسانی به این سفر اعزام می‌شوند که قبلا" برای اعزام به عمره مفرده ثبت نام کرده و هزینه سفر را واریز کرده باشند و با توجه به تاریخ واریز وجه به این سفر عزیمت خواهند کرد.

اعزام به حج تمتع از ۶ خرداد
اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران گفت: زائران حج تمتع استان مازندران از ۶ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

او افزود: زائران حج تمتع مازندران که همگی مدینه قبل هستند با ۱۸ پرواز از فرودگاه شهدای ساری عازم سرزمین وحی خواهند شد.

اسماعیلی گفت: این زائران در قالب ۳۲ کاروان به تعداد ۴۲۴۰ زائر برای به جای آوردن مناسک حج تمتع به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب