Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@21:02:50 GMT

پلوسی خطاب به ترامپ: تو برای همیشه استیضاح شده‌ای

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۴۰۲۴

پلوسی خطاب به ترامپ: تو برای همیشه استیضاح شده‌ای

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بر این باور است که دونالد ترامپ یک رئیس جمهور همیشه استیضاح شده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای گفت: دونالد ترامپ همواره یک رئیس جمهور استیضاح شده خواهد بود، فارغ از اینکه نتیجه محاکمه‌اش در مجلس سنا چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلوسی خطاب به ترامپ گفت: تو برای همیشه استیضاح شده‌ای. مهم نیست مجلس سنا چه کاری انجام می‌دهد. این استیضاح هرگز پاک نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش تیم حقوقی ترامپ به استیضاح؛ «ناقض قانون اساسی است»

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت: اگر می‌دانستم که رئیس جمهور در حال شنیدن این گفتگو است، می‌خواستم به او بگویم که بداند برای همیشه استیضاح شده است چرا که او از سمت ریاست جمهوری آمریکا برای منافع شخصی و سیاسی اش سوء استفاده کرده است. او امنیت ملی آمریکا را تضعیف کرده و به سوگند ریاست جمهوری اش وفادار نبوده است، سوگندی که بر اساس آن موظف به حفاظت از قانون اساسی بوده است. او همگرایی نظام انتخاباتی ما را هدف قرار داده است.

مجلس نمایندگان آمریکا اخیرا با ارسال مفاد استیضاح ترامپ به مجلس سنا موافقت کرده است. محاکمه ترامپ قرار است سه شنبه در مجلس سنا کلید بخورد.

نخستین اتهام ترامپ سوء استفاده از قدرت در تعلیق کمک ۴۰۰ میلیون دلاری نظامی به اوکراین بوده است. ترامپ به رئیس جمهور اوکراین فشار آورده است تا درباره فساد مالی جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش تحقیق کند. دومین اتهام مطرح شده علیه ترامپ، جلوگیری و سنگ اندازی از تحقیقات کنگره درباره پرونده رسوایی اوکراین است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی قانون اساسی مجلس سنا استیضاح ترامپ ترامپ اوکراین مجلس نمایندگان آمریکا نانسی پلوسی جو بایدن آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از رؤسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضائی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد