Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با مشاور امنیت ملی آمریکا بر لزوم تلاش برای بهبود شرایط در منطقه تاکید کرد. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، «شاه محمود قریشی» وزیر خارجه پاکستان ضمن ملاقات با «رابرت اوبراین» مشاور جدید امنیت ملی آمریکا با وی در خصوص مسائل منطقه گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است قریشی ضمن تاکید بر ضرورت برقراری امنیت و ثبات در منطقه خاورمیانه گفت: چالش‌های زیادی پیش روی کشورهای مسلمان است.

قریشی اظهار داشت: ترامپ در ابتدای دوران حکومتش از تلاش برای برقراری صلح و ثبات در جنوب آسیا و خاورمیانه خبر داده بود و ما هنوز هم منتظر تحقق حرف‌های او هستیم.

وزیر خارجه پاکستان گفت: ما تمایل داریم روابط اقتصادی خود را با آمریکا تقویت کنیم و به همین دلیل منطقه‌ای امن و با ثبات را لازمه گسترش روابط تجاری می‌دانیم.

معاون حزب تحریک انصاف تاکید کرد: اسلام آباد تمام تلاش خود را برای تقویت امنیت در منطقه انجام می‌دهد و خواهان کم شدن تنش‌های موجود است.

وی گفت: تنش با ایران و ناامن شدن منطقه آسیب‌های جدی به اقتصاد پاکستان و تمام جهان خواهد زد از این رو تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مشکلات کم شوند.

قریشی سپس به موضوع کشمیر پرداخته و ابراز امیدواری کرد تمام کشورهای جهان برای حل این مساله تاریخی اقدام کنند و جان میلیون‌ها مسلمان ساکن این منطقه را فدای منافع خود نکنند.

وزیر خارجه پاکستان اضافه کرد: به تلاش‌های خود برای برقراری صلح در افغانستان ادامه خواهیم داد و حداکثر کوشش خود را انجام می‌دهیم تا مرزهای شمالی ما امن شوند.

قریشی به دستور عمران خان با هدف نقش آفرینی برای کاهش تنش‌ها از ایران راهی عربستان و آمریکا شده بود.

دیدار پامپئو و وزیر خارجه پاکستانوزیر خارجه پاکستان: آمریکا باید برای بازسازی در افغانستان حضور داشته باشدوزیر خارجه پاکستان وارد آمریکا شد

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد

وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن برای دیدار با بنیامین نتانیاهو، اسحاق هرتزوگ و دیگر سران رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد.

به گزارش فارس؛ در شرایطی که فشار‌های غرب به حماس برای پذیرش آتش‌‍بس ادامه دارد، وزیر خارجه دولت جو بایدن وارد فلسطین اشغالی شد.

بلینکن در سومین مقصد سفر دوره‌ای خود به منطقه غرب آسیا، وارد اسرائیل شد. او روز‌های گذشته از عربستان سعودی و اردن دیدن کرده بود.

دیپلمات ارشد آمریکایی در سفر به ریاض درباره پیشنهاد اخیر برای آتش‌بس جنگ اسرائیل علیه غزه حرف زد و ادعا کرد که این پیشنهاد، «فوق العاده سخاوتمندانه» است و حماس باید آن را بپذیرد.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا متیو میلر، وزیر خارجه آمریکا در این سفر با نخست‌وزیر، رئیس رژیم صهیونیستی و «خانواده‌های گروگان‌های اسرائیلی در غزه» دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان