Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل راه‌آهن گفت: به رغم بارش های شدید روند عادی و منظم اعزام و پذیرش قطار‌ها در ایستگاه راه‌آهن تهران در جریان است. تاریخ انتشار: 11:33 - 29 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۱۸۹

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، به نقل از پایگاه خبری راه  شهرسازی علی کاظمی منش با اشاره به وضعیت خطوط و آمادگی اداره کل راه‌آهن در برابر بارش شدید برف از بامداد امروز اظهار کرد: به‌رغم شرایط نا مساعد جوی و بارش سنگین برف، اعزام و پذیرش تمام قطار‌ها از ایستگاه راه‌آهن تهران به صورت منظم در حال انجام است و بدون هیچگونه اخلالی، امروز صبح تمامی قطار‌ها طبق برنامه و به صورت منظم از ایستگاه راه‌آهن تهران اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه‌آهن تهران با اشاره به تمهیدات مدیریت بحران برای مقابله با برف و کولاک گفت: پس دریافت هشدار‌های هواشناسی، اداره کل راه‌آهن تهران برای کنترل شرایط از آمادگی کامل برخوردار بود به طوری که حتی کارکنانی که شیف کاری آن‌ها نبوده نیز در پُست‌های خود حاضر شدند و باتوجه به احتمال بارش شدید برف و همچنین جلوگیری از یخ‌زدگی احتمالی ادوات و سکوها، شن‌ریزی و نمک پاشی انجام شد.

کاظمی منش یادآور شد: درخواست می‌شود؛ مسافران با مدیریت زمان و توجه به شرایط جوی، همچنین احتمال وجود ترافیک درون شهری، به موقع و قبل از حرکت قطار در ایستگاه حضور یابند.

گفتنی است؛ سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی ۵۱۴۹-۰۲۱در سراسر کشور پاسخگوی مشتریان و هموطنان ارجمند است.

بیشتر بخوانید: آمادگی اعزام قطارهای امدادی به مناطق سیل زده

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راه آهن اخبار اقتصادی راه آهن وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید برف بهاری در قله توچال تهران + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه تصاویری از قله توچال تهران که هم‌اکنون در آنجا برف می‌بارد را می‌توانید ببینید.

کد خبر 848923 منبع: ایسنا برچسب‌ها برف منطقه ۱ خبر مهم آب و هوا - ایران تهران

دیگر خبرها

  • (ویدئو) برخورد شدید قطار با یک مرد مسن
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • (ویدئو) بارش شدید باران در تهران
  • فیلم/ بارش شدید باران در تهران
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • تصاویری از بارش شدید برف بهاری در ارتفاعات تهران
  • بارش شدید برف بهاری در قله توچال تهران + ویدئو
  • ببینید | تصاویری از بارش شدید برف در تهران
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است