Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمی با بیان اینکه تعداد پنج موکب از موکب های اربعین استان فارس برای خدمت رسانی به مردم سیل زده استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان به منطقه اعزام شده است، گفت: موکب های استان فارس روزانه نزدیک به ۶ هزار پرس غذا در میان سیل زدگان توزیع می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسکندر قاسمی»، امروز (یکشنبه 29 دی) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد پنج موکب از موکب های اربعین حسینی استان فارس برای خدمت رسانی به مردم سیل زده استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان به منطقه اعزام شده است، گفت: موکب های استان فارس روزانه نزدیک به 6 هزار پرس غذا جهت توزیع در مناطق آسیب دیده پخت و توزیع می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با اشاره به اینکه در کنار بحث پخت غذای گرم، پخت نان گرم و همچنین توزیع نان های خشک محلی هم از دیگر برنامه های موکب های استان فارس است، ادامه داد: تاکنون مقدار 15 هزار لیتر آب معدنی از طریق موکب های استان به منطقه ارسال شده که در صورت نیاز بازهم آب آشامیدنی و سالم به مناطق آسیب دیده ارسال خواهد شد.

 

وی افزود: موکب «شهید جابر» شهرستان مرودشت، موکب «اباصالح المهدی (عج)» شهرستان اقلید، موکب «شهدا» شهرستان فسا ، موکب «سقاخانه حضرت اباالفضل العباس (ع)» شیراز و موکب «شهدای ارباب» شهرستان کوار از موکب های اعزام شده به استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان است که خادمین این موکب ها ضمن خدمات پخت غذا، به لایروبی و تمیزکردن منازل آسیب دیده از سیل اخیر در کنار برادران عزیز سپاه و سایر نهادهای خدمت رسان مشغول هستند.

 

قاسمی گفت: ارسال و توزیع لباس های گرم، پتو، کنسروجات، کیک و کلوچه، لوازم بهداشتی فردی هم  از دیگر خدمات موکب های استان فارس است و این موکب ها تا زمان نیاز جهت خدمت رسانی در منطقه حاضر است.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس در پایان با بیان اینکه موکب های اربعین حسینی استان فارس در کنار مردم عزیز ایران بوده و خادم آنان هستند، افزود: موکب های اربعین اعم مدیران اجرایی، هیئت امنا آنان و همه خادمان بزرگوار آن، خدمت رسانی به مردم آسیب دیده و رنج دیده را در راه خدمت به مولا اباعبدالحسین (ع) می بینند و برای این امر هر اقدامی را انجام می دهند.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما سردار سلیمانی طرح ملی فهما شهادت سردار سلیمانی سقوط هواپیمای اوکراینی رویداد ملی فهما سیل هرمزگان سیل سیستان و بلوچستان خسارات سیل سیستان و بلوچستان سیل سیستان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد

محمد رئیسی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع باد و باران در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، نشست مدیریت بحران این شرکت تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها در برخی مواقع باعث خاموشی‌های موقتی می‌شود، که با ثبت خاموشی در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، کارکنان عملیاتی این شرکت در مناطق آسیب دیده حاضر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان