Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول کمیته ترامپولین هیات ژیمناستیک استان قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا کمیته ترامپولین هیات ژیمناستیک استان، مسابقات باشگاهی و لیگ استانی را به صورت منظم برگزار می‌کند تا بهترین ورزشکاران به مسابقات کشوری اعزام شوند.

محرم تقی پور با بیان اینکه ترامپولین رشته المپیکی است، افزود: کمیته ترامپولین استان قصد دارد با برگزاری مسابقات باشگاهی ضمن افزایش انگیزه میان ورزشکاران، نفرات بیشتری را به مسابقات کشوری اعزام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات باشگاهی، فرصتی برای شناسایی استعدادهای برتر است و موجب معرفی نفرات مستعد به رقابت‌های کشوری خواهد شد.

این مسوول اضافه کرد: در این راستا مرحله نخست مسابقات ترامپولین باشگاه‌های استان، خردادماه امسال برگزار شد و مرحله دوم آن نیز ۲۷ دیماه با حضور ۴۰ شرکت کننده در الوند به پایان رسید.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌هایی از شهرستان‌های قزوین(۲ تیم)، الوند، آبیک، تاکستان و باشگاه شهید چمران قزوین حضور داشتند که در پایان تیم الوند به مقام نخست دست یافت و تیم‌های قزوین الف و قزوین ب نیز دوم و سوم شدند.

تقی پور در مورد رقابت‌های ترامپولین دختران استان، گفت: مرحله اول این رقابت‌ها با استقبال بسیار خوبی برگزار شد و مرحله دوم آن نیز اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی گفت: دختران ترامپولین کار قزوین امسال در قالب باشگاه امام علی (ع) الوند در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور حضور یافته و یک مدال ارزشمند تیمی نیز برای استان به ارمغان آوردند.

ترامپولین یکی از رشته‌های ورزشی ژیمناستیک است که نه تنها موجب تناسب اندام و کاهش وزن می‌شود بلکه تقویت سیستم لنفاوی و سمزدایی از بدن را نیز به دنبال دارد.

استان قزوین حدود پنج هزار بیمه شده در رشته ژیمناستیک دارد.

برچسب‌ها استان قزوین ورزش و جوانان ژیمناستیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین ورزش و جوانان ژیمناستیک استان قزوین ورزش و جوانان ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 

ملیکا محمدی ملی پوش در ترکیب تیم ملی شطرنج بانوان، در پایان رقابت‌های بین المللی شهر‌های آسیایی در روسیه به عنوان ششم دست یافت.

محمدی با کسب ۶ و نیم امتیاز بیشترین امتیاز و نقش در کسب این جایگاه را داشت.

این رقابت‌ها در بخش بانوان با شرکت ۱۵ تیم برگزار شد.

سومی بوکسور‌های استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

در پایان رقابت‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان، سید محمد میری از پیریوسفیان در ۴۶ کیلوگرم و امیر علی محمدی از قزوین در ۵۲ کیلوگرم در موفق به کسب عنوان سوم شدند.

آیت علیمحمدی هدایت تیم استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در ملایر را بر عهده داشت.

دعوت دو داور قزوینی به رقابت‌های لیگ گلبال بانوان

مرضیه بابایی و مژگان کّربی از قزوین برای قضاوت در لیگ گلبال بانوان دعوت شدند.

این رقابت‌ها ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت در بابلسر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • همراه با چند خبر ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان