Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان اردبیل رتبه برتر عملکرد شوراهای آموزش و پرورش را از حیث عملکرد دبیرخانه شورا در سطح کشور کسب کرد.

به گزارش برنا،در آیینی که به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش در روز 28 دی ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برپا شده بود ، لوح تقدیر برترین رتبه توسط دکتر جهانگیری به استاندار  اردبیل اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این تقدیرنامه ضمن تقدیر از اکبر بهنام جو، آمده است :ارزیابی های انجام شده از عملکرد شورای اموزش و پرورش استان ها در سال 1397 نشان می دهد که با تدبیر و همت جناب عالی به عنوان رئیس شورا، تلاش و همدلی سایر اعضا ، رتبه برتر را در سطح کشور از حیث عملکرد دبیرخانه شورا کسب نموده اید، به این مناسبت از حسن تدبیر، اهتمام و مساعی شایسته جناب عالی در زینه آموزش و پرورش به عنوان بستر توسعه ی همه جانبه تشکر و قدردانی می نماییم و بر ضرورت تداوم همکاری و هم افزایی استادان ، پژوهشگران ، مدیران و کاارشناسان فرهیخته برای جلب مشارکت عمومی و تقویت نظارت همگانی تاکید داریم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان صدا و سیما برنا شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور در دیدار با فرهنگیان ابهر با اشاره به گرامی‌داشت هفته مقام معلم، اظهار کرد: هم جامعه و هم معلم باید قدر کار خود را بداند که اگر این مورد محقق شود، جایگاه معلمی در جامعه تقویت خواهد شد و نخبگان جامعه به معلم شدن تمایل بیشتر پیدا خواهند کرد.

امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه معلمان مسؤولیت آموزش‌ و پرورش فرزندان ما را برعهده دارند، ادامه داد: زیان‌های کنار گذاشتن برخی مباحث فرهنگی را چند سال بعد مشاهده خواهیم کرد. برای نتیجه گرفتن در حوزه فرهنگ باید از هم‌اکنون سیاست‌گذاری درست داشته باشیم.

مرادپور اینکه آموزش‌ و پرورش یکی از دستگاه‌های تاثیرگذار در حوزه فرهنگ است، افزود: این نهاد تولیدکننده و پرورش‌دهنده منابع انسانی است. بنابراین باید تلاش داشته باشد به معنی واقعی دانش‌آموزان را تربیت کند.

کد خبر 6099426

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب می‌شوند
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب خواهند شد
  • استان بوشهر رتبه ۱۳ کشور در کنکور سراسری را دارد
  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد