Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@11:03:10 GMT

تقاضای سیل زدگان شرق هرمزگان از مسئولان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۵۰۷۴

 پس از وقوع سیل و حضور مسئولان و نیروهای امدادی ،استانداری، هلال احمر ، ارتش و سپاه در مناطق سیل زده شرق هرمزگان برخی از مردم این مناطق چشم انتظار مسئولان کشوری هستند.

اخبار اجتماعی -کریمی یکی از اهالی روستای درنگ مدو بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد گفت: پس از بارندگی شدید و طغیان رودخانه جگین راه ارتباطی این روستا همانند دیگر روستای بخش با مرکز شهرستان قطع شد ، بطوریکه امدادرسانی زمینی را با تاخیر روبرو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به مطلوب بودن امداد رسانی به مردم روستا افزود: انتظار داشتیم که مسئولان کشوری همچون مسئولان محلی و استان زودتر به این منطقه سر می زدند.

کریمی گفت: امروز وزیر راه و شهرسازی به این منطقه سفر کرده و مهمترین مشکل منطقه نبود پل برروی رودخانه جگین و جاده مناسب روستایی را با ایشان مطرح خواهیم کرد.

خودستان یکی از اهالی روستای کهور بخش گافر و پارامون هم  گفت: تا الان هیچ مسئولی به این روستا نیامده  و امیدواریم که مسئولان برای ساخت خانه و رفع نیازهای مردم روستا تسهیلات بلاعوض و کمک مالی اعطا ء کنند.

او با اشاره به تاخیر امتحانات دانش آموزان بخاطر وقوع سیل و تعطیلی مدارس افزود: مسئولان دیر آمده اند و الان حدود 10 روز از وقوع سیل گذشته است.

روستای سدیج یکی از روستاهای بخش لیردف شهرستان جاسک هم در سیل اخیر دچار خسارت زیادی شده است ، نورالهی یکی از اهالی این روستا  گفت: از امداد رسانی هلال احمر و سپا بسیار راضی است و فرماندار و استاندار پس از وقوع سیل به روستا آمدند و پای دردل روستائیان نشستند .

او افزود: کاش مسئولان کشوری بیاییند و مشکلات را از نزدیک ببینند چون تعدادی از خانه ها تخریب شده و بعضی از روستائیان در این هوای سرد در چادر زندگی می کنند.

آزادی یکی دیگر از روستائیان سیدج گفت: مسئولان بیشتر به این روستا و مناطق سیل زده سر بزنند شاید مشکلات ما زودتر برطف شود.

او افزود: وسایل برقی، یخچال، چراغ گاز، سیلندر گاز در سیل از بین رفت و مردم روستا نیازمند وسایل زندگی هستند و کمک بلاعوض می تواند بخشی از مشکلات را بر طرف کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سیل هلال احمر جاده سیل مشکلات وزیر راه و شهرسازی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، روستای اوغلی، یکی  از روستاهای بسیار نزدیک به تبریز است که اهالی آن از چندین سال گذشته تاکنون آرزوی پیوستن به محدوده شهر و یکی از محلات آن را دارند اما بنا بر آنچه اهالی و برخی مسئولان می‌گویند، این روستا هم جزو شهر است و هم نیست و از برخی امکانات لازم برخوردار نیست . شهروند خبرنگاری از نبود تیربرق لازم در خیابان سهند این روستا گلایه دارند. 

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام در روستای اوغلی خیابان سهند غربی یک محله با ۷۲ خانواده هستند که از نعمت برق محرومند وبارها به اداره برق قراملک مراجعه کردیم مدارک دادیم ولی هنوز خبری نیست والان ۷۲ خانواده از یک تیر برق که سر کوچه هست استفاده میکنند که آن هم مشکلات زیادی به بار آورده خواهشمندیم رسیدگی کنید

دیگر خبرها

  • وقوع ناپایداری‌های موقت و تندباد لحظه‌ای در هرمزگان، ۷ اردیبهشت
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین