Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، از قربانیان حادثه سقوط هواپیمای اوکراین تاکنون ۱۶۹ پیکر در مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران شناسایی شدند.

تمام پیکرهایی که بستگان آنان برای اخذ نمونه به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند و یا پروفایل ژنتیکی آنان برای تطبیق به پزشکی قانونی تهران ارسال شد، شناسایی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران به محض شناسایی و تعیین هویت با بستگان قربانیان برای تحویل پیکرها تماس می‌گیرند.

یادآور می‌شود در حادثه سقوط هواپیمای اوکراین ۱۷۶ نفر جان خود را از دست دادند که ۱۴۷ نفر آنان ایرانی و بقیه اتباع خارجی بودند.

کد خبر 4829458

منبع: مهر

کلیدواژه: سقوط هواپیما پزشکی قانونی سقوط هواپیمای اوکراینی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قاسم سلیمانی شهر تهران دستگیری سارق سقوط هواپیما محسن هاشمی سقوط هواپیمای اوکراینی بارش برف آلودگی هوا سازمان تامین اجتماعی محسن حاجی میرزایی امداد رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟

کاربران فضای مجازی غرب مازندران متنی کوتاه با عنوان " فاجعه‌ای دیگر در البرز مرکزی؛ قطع درختان پهن پیکر در بخش کجور نوشهر" منتشر و اعلام کردند ۴۰ اصله درخت قطور و پهن پیکر در اراضی روستای منجیر این بخش توسط افرادی ناشناس قطع شده است.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس در خصوص این خبر گفت: محل قطع این درختان در مستثنیات اشخاص در نزدیکی ساختمان اداره محیط زیست منطقه قرار داشت که پارسال با مجوز اداره منابع طبیعی قطع شده است.

عبدالله شمس با تاکید بر حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی از سوی همگان از اهالی منطقه و همیاران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب منابع طبیعی، از طریق شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد بیایند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد به غزه بیایند
  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین