Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله رمضان پور در خصوص آخرین اقدامات انجام شده جهت جبران خسارت وارده ناشی از وقوع سیل اخیر در شهرستان جاسک اظهار کرد: در حال حاضر جهت تغدیه دام، ۶۰ تن سبوس رایگان بین ۹۶۰ دامدار خسارت دیده توزیع شده است.

وی همچنین افزود: ۲۰ تن جو رایگان نیز بین دامداران ۱۴ روستا خسارت دیده توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره مدیریت بحران در بخش کشاورزی جهادکشاورزی هرمزگان در ادامه از تأمین بذر رایگان کلزا و جو جهت کشت مجدد و احیا بخشی از اراضی کشاورزی خسارت دیده در سیل اخیر داد و افزود: کارگزاران بیمه نیزجهت ارزیابی خسارت سیل به منطقه اعزام شده‌اند.

رمضان پور با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱ کیلومتر جاده بین مزارع در شهرستان جاسک بازگشایی شده است، خاطرنشان کرد: چهار دستگاه بولدوزر و یک دستگاه لودر جهت بازگشایی جاده‌های بین مزارع به منطقه اعزام شده است.

وی همچنین در ادامه مرمت سیل بند به طول ۲ کیلومتر را از دیگر اقداماتی دانست که در شهرستان جاسک انجام شده است.

این مسئول ابراز داشت: جمع آوری ودفن بهداشتی یک هزار و ۵۲۰ رأس دام تلف شده، آغاز عملیات سم پاشی واحدهای دامی و انجام سم پاشی دروسعت ۱۱۰۰ مترمربع و انجام واکسیناسیون دامی به تعداد ۷۰۰ رأس باتوجه به احتمال شیوع بیماری‌های دامی و سرمای هوا از اهم اقداماتی است که تاکنون در شهرستان جاسک انجام شده است.

کد خبر 4829487

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی هرمزگان بیمه کشاورزی سیلاب قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام شهرکرد بوشهر تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین گرگان سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام رحمانی اظهار کرد: بیش از ۷۴ تن از محصولات زراعی، دامی و آبزیان استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: از این میزان ۵۴ تن محصولات زراعی و ۲۰ تن محصولات دامی و آبزیان است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه توسعه صادرات محصولات کشاورزی و حمایت از بهره برداران و شبکه تعاون روستایی ضروری است اظهار کرد: حضور فعال شبکه تعاون روستایی و سرمایه گذاری در این بخش حجم صادرات محصولات کشاورزی استان را افزایش خواهد داد.

کد خبر 6098288

دیگر خبرها

  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • استقبال دانشگاه آزاد از ایده‌های نو در حوزه کشاورزی، دامی و شیلات
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • بیش از ۱۴۰ هزار هکتار از مزارع خوزستان خسارت دید
  • ارزیابی خسارت وارده به زیر ساخت‌ها در چهارمحال و بختیار‌ی