Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شیطنت برخی کشورهای عربی کار خودش را کرد و در حالی که بازی‌های در ایران با امنیت کامل برگزار می‌شود، می‌خواهند ما را از میزبانی محروم کنند. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در این زمینه شیطنت‌های برخی کشورهای عربی کار خودش را کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران از لحاظ امنیتی هیچ مشکلی ندارد و بازی‌های فوتبال هم بدون هیچ مشکل خاصی برگزار می‌شود. در این سال‌ها تماشاگران ایرانی رکورد حضور تماشاگران در ورزشگاه را بارها شکسته‌اند و هیچ مشکلی هم به وجود نیامده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بلاتکلیف هستیم، ابتدا قرار بود روز سه‌شنبه با الکویت بازی کنیم که این بازی عقب افتاد و این در حالی است که برنامه‌ریزی تمرینی ما هم به هم می‌ریزد. واقعا نمی‌دانیم با این شرایطی که ایجاد شده چه کار کنیم.

مربی استقلال در ارتباط با شرایط فنی آبی‌پوشان عنوان کرد: وضعیت تیم ما خوب است و با اینکه تمرینات استقلال به دلیل انتخاب سرمربی دیرتر از موعد شروع شد، سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ فنی و فیزیکی در شرایط خوبی قرار دهیم. بازی دوستانه هم انجام می‌دهیم تا در شرایط بازی قرار گرفته و از لحاظ تاکتیکی هم به هماهنگی برسیم. با این حال این بلاتکلیفی برای تیم ما خوب نیست و امیدوارم شرایط تغییر کند.

چرا تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره ایران سیاسی است؟/ وقتی AFC حمله موشکی به ریاض و دبی را ندید
 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال امروز در یک بازی دوستانه مقابل تیم دسته اولی آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بالانسر ایران و اسرائیل
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت