Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@20:07:19 GMT

تصویری از غلامحسین لطفی در «نارگیل»

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۵۴۸۰

تصویری از غلامحسین لطفی در «نارگیل»

فیلمبرداری فیلم سینمایی «نارگیل» با بازی غلامحسین لطفی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، غلامحسین لطفی که مدتی قبل حضورش در یک برنامه تلویزیونی با عصا و ابراز گله از اینکه خیلی از هنرمندان پیشکسوت خانه‌نشین شده‌اند و عده‌ای فکر می‌کنند «او دیگر نیست و نابود شده است» حاشیه‌ساز شد، به تازگی در فیلمی با نام «نارگیل» به کارگردانی سید داود اطیابی حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبرداری این فیلم به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان روز گذشته، 28 دی‌ماه در تهران به پایان رسید.

فیلمنامه این فیلم سینمایی را حمزه صالحی به نگارش درآورده و غلامحسین لطفی، بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا استادی، سحر قریشی، شقایق دهقان، نصرالله رادش، امید روحانی، مانیا علیجانی و آرین اسمعیلی بازیگران «نارگیل» هستند.

عامریان پیش از این فیلم‌هایی همچون «تگزاس» و «تگزاس ۲» را در کارنامه خود داشته و «دینامیت» و «انفرادی» را هم آماده نمایش دارد. «نارگیل» پنجمین فیلم سینمایی او در مقام تهیه‌کننده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غلامحسین لطفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 

او افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی ۱۴ میلی متر، قدمگاه و کهنو ۱۲ میلی متر، چاهداشی ۱۰ میلی متر، النگ ۸ میلی متر، حسین آباد و بغداده ۷ میلی متر، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر، چاه دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی بیان کرد: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی