Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشکده دندانپزشکی شهرکرد، از ارائه خدمات دندانپزشکی با تعرفه ارزان قیمت دانشجویی در این دانشکده خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ فاطمه نادری، سرپرست دانشکده دندانپزشکی شهرکرد، از ارائه خدمات دندانپزشکی با تعرفه ارزان قیمت دانشجویی در این دانشکده خبر داد و گفت: این خدمات با تعرفه بسیار مناسب و کیفیت بالا زیر نظر اساتید و اعضای هیئت علمی در بخش‌های آموزشی دانشکده ارائه می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شروع معاینات و نوبت دهی در نیمه اول بهمن ماه سال ۹۸ خواهد بود.

نادری ادامه داد: دانشجویان، کارکنان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی از ۵۰ درصد تخفیف در بخش‌های دانشجویی دانشکده برخوردار می‌شوند.

او، در خصوص نحوه نوبت دهی گفت: از نیمه اول بهمن ماه نوبت دهی از طریق تماس تلفنی با شماره‌ی گویای ۳۱۵۵، رزرو نوبت اینترنتی از طریق آدرس NOBAT.Skums.ac.ir و اپلیکیشن بعد از دانلود نرم افزار (پذیرش ۲۴) انجام می‌شود.

نادری در پایان آدرس دانشکده دندانپزشکی شهرکرد را چالشتر، میدان رسالت اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی پوشش کمیته امداد نرم افزار برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مصری ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جشن روز دندانپزشک که به همت انجمن دندانپزشکی استان قم  برگزار شد،گفت: با کمک انجمن دندانپزشکی استان، کمیته بهینه سازی خدمات دندانپزشکی استان دایر شده و شاهد خدمات گسترده آن هستیم.

وی افزود: در راستای توسعه مباحث دندانپزشکی، رشته دستیاری دندانپزشکی و دندانپزشکی کودکان را مد نظر داریم که به زودی در دانشگاه علوم پزشکی قم، دایر خواهد شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کیفیت خدمات دندانپزشکی در استان قم به عنوان یک نقطه قوت برای استان است که باید همواره در این زمینه کوشیده و این جایگاه را حفظ کنیم.

 در پایان این مراسم از دندانپزشکان نمونه استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه