Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد، تاکنون همه پیکرهای دارای نمونه ژنتیکی بستگان جان باختگان سقوط هواپیمای اوکراین تعیین هویت و از این تعداد ۱۵۰ پیکر به خانواده‌ها تحویل شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ از قربانیان حادثه سقوط هواپیمای اوکراین تاکنون ۱۶۹ پیکر در مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه پیکرهایی که بستگان آنان برای اخذ نمونه به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند و یا پروفایل ژنتیکی آنان برای تطبیق به پزشکی قانونی تهران ارسال شد، شناسایی شده اند.

اسامی ۱۶۹ جان باختگان هواپیمای اوکراین در پایگاه اطلاع رسانی سازمان پزشکی قانونی به نشانی www.lmo.ir قابل مشاهده است.

یک هواپیمای خطوط هوایی اوکراین روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی (ره) بر اثر خطای انسانی و به صورت غیر عمد مورد اصابت قرار گرفت و در نتیجه این حادثه ۱۷۶ مسافر و خدمه از جمله ۱۴۷ مسافر ایرانی این پرواز جان باختند.

ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز شنبه ۲۱ دی ماه تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است.

این ستاد اطمینان خاطر داد با پیگیری انجام شده اصلاحات اساسی در فرآیندهای عملیاتی در سطح نیروهای مسلح، امکان تکرار این گونه خطاها را غیر ممکن ساخته و بلافاصله مقصر آن را به سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی کند تا با خطاهای صورت گرفته برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران ایران خانواده فرودگاه امام نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شین هوا، پلیس ایالت ویکتوریا استرالیا از کشته شدن دو نفر بر اثر سقوط یک هواپیما سبک در مونت بیوتی در روز شنبه خبر داد.

سازمان آتش نشانی کشور استرالیا گزارش داد که هواپیمای سقوط کرده یک "گلایدر موتوردار" بوده است.

مونت بیوتی در شمال شرقی ایالت واقع شده است، شهر کوچکی است که توسط پارک ملی آلپ احاطه شده است و دارای دریاچه‌ها، جنگل‌ها و میدان‌های برفی است.

کد خبر 6090322

دیگر خبرها

  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان