Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، رضا جعفرزاده اظهارداشت: پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) در حال انجام است و شرکت‌های هواپیمایی موظفند نسبت به اطلاع رسانی سریع و به موقع در خصوص وضعیت پرواز‌ها به مسافران اقدام کنند.

وی به مسافران توصیه کرد قبل از عزیمت به فرودگاه مهرآباد از وضعیت پرواز‌ها اطمینان یابند.   به گزارش پارسینه، از صبح امروز یکشنبه پرواز‌های خروجی داخلی از مبدا فرودگاه مهرآباد به بیش از ۱۰ مقصد از جمله عسلویه، لامرد، شیراز، اهواز، تبریز، ایلام، چابهار، زاهدان، قشم، آبادان، کرمان و با پرواز بیش از ۸ ایرلاین داخلی از جمله شرکت‌های هواپیمایی ایران ایرتور، ایران ایر، کاسپین کارون، ماهان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. لغو شده است.

فرودگاه مهرآباد صبح امروز از ازدحام جمعیت در ترمینال‌های این فرودگاه خبر داد و از مسافران خواست تا قبل از عزیمت به سمت فرودگاه از برقراری پرواز خود اطمینان حاصل کنند.

وضعیت پرواز‌های ورودی به فرودگاه مهرآباد از مبدا به مقصد این فرودگاه نیز از صبح امروز وضعیتی مشابه را دارد و بیشتر پرواز‌ها ابطال شده است.

بیش از ۱۰ پرواز از شهر‌های شیراز، مشهد، ارومیه، تبریز، یزد، ماهشهر، بیرجند، ایلام، قشم، گرگان، بندرعباس و .. به مقصد فرودگاه بین المللی مهرآباد از صبح امروز باطل شده است و بسیاری از پرواز‌ها با احتمال از سرگیری پرواز‌ها «تاخیر» اعلام کرده اند.

میزان دید افقی در فرودگاه مهرآباد هم‌اکنون ۴۰۰ متر گزارش شده، این درحالی است که حداقل دید افقی برای انجام ایمن پرواز‌ها در فرودگاه مهرآباد ۸۰۰ متر است.

درصورت افزایش میزان دید افقی، به حداقل استاندارد، فرودگاه مهرآباد آمادگی پذیرش پرواز‌ها خواهد داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشوری رضا جعفرزاده هواپیما برف لغو فرودگاه مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد

سرهنگ شهرکی گفت: با توجه به ریزش نزولات آسمانی و جاری شدن روان آب‌ها محور فرعی کلاله گنبد کاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی افزود: هموطنانی که قصد عزیمت به سمت شهرستان کلاله و گنبد را دارند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبد به کلاله (گالیکش و مینودشت) استفاده کنند.

شهرکی گفت: به محض بازگشایی محور در خصوص تردد اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد