Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@14:31:07 GMT

ترافیک پایتخت سنگین است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۵۸۱۸

ترافیک پایتخت سنگین است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ «محمد رازقی» افزود: در ساعات اولیه صبح در شمال غرب و شمال شهر تهران به دلیل اینکه بارش برف شدید بود، در چندین نقطه انسداد داشتیم اما با امدادرسانی به موقع، مسیر باز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی معابر پایتخت باز است و در هیچ محوری گره ترافیکی نداریم اما شاهد ترافیک سنگین در اکثر محورها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: در بزرگراه شهید همدانی، شهید خرازی، شهید همت، حکیم و نواب بار ترافیکی سنگین گزارش شده است.

وی بیشتر بار ترافیکی را در مسیر خیابان‌های غرب به شرق در تهران دانست و اظهارداشت:  معابر همت غرب به شرق از جنت آباد، حکیم غرب به شرق از آیت الله کاشانی، آزادراه، مسیر غرب به شرق از آزادگان، شیخ فضل الله از تیموری چمران از تونل توحید تا گیشا و از حکیم تا همت، صدر مسیر شرق به غرب از کامرانیه تا مدرس، مدرس شمال به جنوب از پل پارک وی تا هفت تیر، بابایی از نوبهار زین الدین شرق به غرب از امام علی، نواب جنوب به شمال از پل قزوین، جاده مخصوص از پل صنایع دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

رزاقی افزود: به دلیل بارش برف شاهد بار ترافیکی در چند خیابان اصلی نیز هستیم که این خیابان‌ها شامل سی متری جی تا قبل آزادی، گلشن دوست به غرب، خیابان جانبازان(گلبرگ)، میدان امام رضا، خیابان دماوند از امام علی تا پل چوبی، خیابان انقلاب از پل روشندلان تا میدان فردوسی، شمال به جنوب و جنوب به شمال اشرفی اصفهانی از هاشمی رفسنجانی است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران از شهروندان درخواست کرد که در صورت غیر ضروری بودن سفرهای درون شهری، از تردد در معابر پایتخت در این روز برفی خودداری کنند.

وی همچنین استفاده از زنجیر چرخ را برای تردد در معابر شمالی پایتخت الزامی دانست.

رزاقی با اشاره به تلاشهای فراوان ماموران شهرداری برای تسهیل در عبور و مرور خودروها و شهروندان گفت که تیم های آتش نشانی و هلال احمر نیز در صورت نیاز آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

هم اکنون بارش برف در تمامی مناطق استان تهران ادامه دارد و به همین دلیل، همه مدارس پایتخت و دیگر شهرستانهای استان تهران در نوبتهای صبح و عصر امروز تعطیل شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بارش برف پایتخت ترافیک مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران

سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا کلاک و در آزادراه کرج - تهران از پل کلاک تا گرمدره کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901593

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران