Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه تئاتر مردمی بچه های مسجد حسینیه قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیای زنجان با نمایش«عبادت و عنایت» در گروه سه نفر مشغول تمرین هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، گروه های تئاتر مردمی بچه های مسجد در راستای تقویت بُعد هنری در مساجد اجرای نمایش هایی با رویکرد دینی و مذهبی آغاز کرده اند.

 

این بار هم اجرای نمایش «عبادت و عنایت» به همت تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حسینیه قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء زنجان، در گروهی متشکل از سه نفر بطور روزانه و مستمر در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نمایش «عبادت و عنایت» به نویسندگی رحمان محمدی و کارگردانی فرشید تاور است که در جهت ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به اهمیت فرضیه نماز و دارای پیامهای دینی و اخلاقی می‌باشد که گروهی از نوجوانان و جوانان زنجانی در حال تمرین این نمایش می باشند.

این نمایش روایتگر این است که فرضیه نماز به سبب ثمرات احیای نماز دارای آثار ارزشمند فردی و اجتماعی فراوانی از جمله اتحاد، همبستگی عمیق دینی و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

 

پسر جوانی کیفی دزدیده است که برای فرار به مسجد پناه می‌برد که پس از مواجه با مرد میانسالی به اقامه نماز مشغول می‌شود، اما...

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد نماز جمعه فعالیت های مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی مسجد مسجد سپاه پاسداران آمریکا تئاتر بچه های مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در جلسه شورای اقامه نماز مازندران، حکمرانان شایسته را نمازگزاران واقعی جامعه توصیف کرد و افزود: ظرفیت گروه های مردمی مازندران همواره قدرتمندترین گروه ها هستند و باید گروه های مردمی اقامه نماز جماعت با مشارکت جوانان همانند گروه های خیرین و محیط زیست فعال شوند.

وی با تاکید بر اینکه مسئول سازی نماز در دستگاههای اجرایی مازندران باید عملیاتی شود، ادامه داد: مراکز علمی و دانشگاهی مازندران در اهمیت برپایی اقامه نماز جماعت باید بیشتر پای کار باشند. پیشینه دیار علویان در حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی را باید همواره حفظ و ترویج کنیم.

نوری با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در گفتمان سازی اقامه نماز مازندران بیشتر ورود داشته باشند، گفت: امروز خطر جدی که جامعه اسلامی و دینی را تهدید می کند، فردی کردن دین است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه اقامه نماز در دیار علویان همواره باید با جدیت عملیاتی شود، گفت: اگر مردم را پای فریضه نماز بیاوریم، مابقی فرایض دینی و اسلامی عملیاتی می شود. نور نماز همه فرایض دینی را روشن می کند، بنابراین اقامه نمازجماعت در همه نقاط مازندران باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

استاندار مازندران به تظاهرات دانشجویان آمریکایی در راستای. حمایت از مردم غزه اشاره کرد و گفت: به طور یقین دانشجویان و جوانان مراکز علمی و دانشگاهی کشور باید بیش از پیش ورود داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901983

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد