Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی صالح طبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا آمار مرگ و میر ناشی از گازگرفتگی در مدت مشابه سال پیش را ۶ نفر اعلام کرد.

وی همچنین از دو برابر شدن آمار حوادث گازگرفتگی در استان خبر داد و گفت که آمار مصدومان هم امسال بیشتر از ۲ برابر سال گذشته بوده است.

صالح طبری توضیح داد : اورژانس مازندران در ۹ ماهه امسال ۱۶۷ مورد ماموریت برای امدادرسانی و ارائه خدمات درمانی به مسمومان گازگرفتگی انجام داد در حالی که سال گذشته تعداد ماموریت ها ۸۵ مورد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آمار مصدومان این حوادث را هم ۱۶۷ نفر اعلام کرد و گفت : در مدت مشابه سال گذشته آمار مصدومان ۷۲ نفر بود.

رییس اورژانس مازندران با اعلام این که امسال ۳۴ تن از مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند و نیازی به اعزام به مراکز درمانی نداشتند ، آمار مصدومان سرپایی سال گذشته را ۱۴ نفر اعلام کرد.

صالح طبری بیشترین حوادث مربوط به گازگرفتگی در مازندران را مربوط به مناطق غربی استان دانست و گفت : آمارهای دو سال اخیر نشان می دهد که بیشترین گازگرفتگی در تنکابن ، عباس آباد ، چالوس ، کلاردشت ، فریدونکنار ، نور و محمود آباد رخ داد.

وی افزود که بیش از نیمی قربانیان گازگرفتگی اعم از مسمومان، مصدومان و فوتی افراد غیر بومی و کسانی بودند که برای گذراندن تعطیلات به مازندران سفر و در اقامتگاههای غیررسمی و یا خانه هایی سکونت کردند که سلامت سیستم گرمایشی پایش نشده بود.

صالح طبری توضیح داد : با توجه به اینکه بخشی از واحدهای مسکونی در مازندران را خانه هایی تشکیل می دهند که به صورت دوره ای و موقت از آنها استفاده می شود ، غالبا به وضعیت ایمنی وسایل گرمایشی در این خانه ها توجهی نمی شود که این مساله حادثه آفرین می شود.

بر اساس آمارهای رسمی مازندران در ۹ ماهه امسال میزبان حدود ۷۵ میلیون نفر شب گردشگر در اقامتگاههای رسمی بود.

بسیاری از گردشگرانی که بویژه در تعطیلات پایانی هفته به مازندران سفر می کنند ، افرادی هستند که طی دو دهه گذشته با خرید زمین در مناطق روستایی یا شهری صاحب خانه شدند و تنها در تعطیلات در این خانه ها سکونت می کنند.

بررسی های سال گذشته خبرنگار ایرنا مشخص کرد بیشتر قربانیان گازگرفتگی در مازندران یا این افراد هستند که سلامت سیستم گرمایشی خانه هایشان را پایش نکردند و یا افرادی هستند که در خانه های استیجاری موقت و فاقد سیستم گرمایشی ایمن سکونت می کنند .

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 تعطیلات درمان زمین مراکز درمانی مرگ قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران این هفته در یک رقابت دشوار در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف پرسپولیس می‌رود و انگیزه زیادی دارد روند نتیجه‌گیری خود در دیدارهای گذشته که سپاهان را متوقف کرد و تراکتور و ذوب‌آهن را شکست داد، بازهم ادامه داشته باشد و با درخشش لوآن پولی درون دروازه از مدعی قهرمانی لیگ برتر امتیاز بگیرد.

پرسپولیس برای باز کردن دروازه نساجی مازندران کار سختی مقابل لوآن پولی دارد؛ چراکه این گلر برزیلی پس از نمایش موثر برابر ملوان انزلی که یک گل دریافت کرد و شکست خوردند، در سه بازی پیاپی برابر سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن درخشان ظاهر شده و این هفته هم نمی‌خواهد اجازه گلزنی به ستاره‌های قرمزپوش پایتخت را بدهد.

مطمئنا اگر پولی زودتر از این به نساجی مازندران اضافه می‌شد و مثل چهار بازی اخیرش و به‌ویژه دیدار دیروز برابر ذوب‌آهن عمل می‌کرد، حال تیم محبوب قائم‌شهر به این روز نمی‌افتاد و حداقل در جمع گزینه‌های سقوط قرار نمی‌گرفت.

لوآن پولی پس از اینکه در دو بازی پیاپی برابر سپاهان و تراکتور دروازه خود را بسته نگه داشت، در دیدار اخیرشان هم دوباره در اصفهان یکی از ستاره‌های تیمش بود که در خروج‌ها و دفع شوت‌ها طوری کار کرد تا ذوب‌آهن نتواند حتی یک گل در زمین خود بزند و با این نمایش در کسب سه امتیاز برای تیمش تاثیرگذار بود.

دیگر خبرها

  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • نخبه مازندران براثر گازگرفتگی جان باخت
  • جان باختن نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی
  • نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • پیام مشخص از بازار مسکن؛ جمعیت خانه‌ندار‌ها چه می‌گوید؟