Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:11:59 GMT

اکبرپور: انصراف از لیگ قهرمانان بهترین تصمیم است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۶۳۰۵

اکبرپور: انصراف از لیگ قهرمانان بهترین تصمیم است

«سیاوش اکبرپور» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: لغو میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا یک بی عدالتی بزرگ برای فوتبال است. به طور حتم مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در تصمیم غیر منطقی که گرفته‌اند تجدید نظر کنند زیرا رفتارشان درست نبود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: کشورهای عربی که با ایران مشکل دارند با لابی‌های خود باعث شدند این اتفاق تلخ رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبرپور تصریح کرد: رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا یک بحرینی است و او در این تصمیم ناعادلانه تاثیر زیادی داشته است و باید مقابل آن ایستاد.

وی تاکید کرد: اگر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر نکرد تیم‌های ایرانی نباید در این رقابت‌ها شرکت کنند و باید از لیگ قهرمانان آسیا انصراف دهند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: ایران کشور امنی است و حرف‌هایی که به استناد آن میزبانی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان لغو شده، به دور از واقعیت است.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا سیاوش اکبرپور پروندهٔ خبری فوتبال در اغمای سیاست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا سیاوش اکبرپور لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا سیاوش اکبرپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان

نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا در شهر دبی با حضور تیم شهرداری گرگان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفتر آسیایی فدراسیون جهانی بسکتبال اعلام کرد باشگاه شباب الاهلی امارات، میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا از 20 تا 26 خرداد در شهر دبی خواهد بود.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

هاگوب خاجیریان مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا با اعلام این خبر گفت: بسیار هیجان‌زده هستم که شهر دبی میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا خواهد بود. از کشور امارات و باشگاه الاهلی برای برگزاری و ترتیب دادن این رویداد تاریخی تشکر می‌کنم.

مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا ادامه داد: این نوع از مسابقات در آسیا، سابقه‌ای طولانی دارد اما ما آن را در سال جاری با برندی جدید برگزار خواهیم کرد.

لیگ قهرمانان آسیا با حضور قهرمانان هشت کشور قاره کهن برگزار می‌شود که حضور پلیتا جایا از اندونزی و ماتریس مالزی در این مسابقات قطعی شده است. دو تیم فینالیست سوپرلیگ غرب آسیا (شهرداری گرگان و الریاضی لبنان) نیز در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟