Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 2 شهر تهران از باز بودن تمامی معابر منتهی به اماکن پر تردد و مسیر های فرعی سطح منطقه و روان سازی ترافیک بزرگراه ها خبر داد و گفت: پیش بینی لازم برای جلوگیری از یخ زدگی و مشکلات بعدی اندیشیده شده است.

رسول کشت پور شهردار منطقه 2 شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس در خصوص بارش برف در معابر بزرگراهی و اصلی منطقه 2 شهر تهران گفت: بارش برف و باران در مناطق شمالی شهر تهران آغاز شد و به همین دلیل پروژه روان سازی ترافیک بزرگراه ها و معابر در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حجم بارش برف و همچنین تأثیر آن روی ترافیک شهری عوامل حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 در نواحی 9 گانه از شب گذشته در سطح منطقه و تمامی سایتهای برف روبی در آمادگی کامل به سر می بردند.

کشت پور ادامه داد: با آغاز بارش برف در نخستین ساعات صبح امروز مأموران برف روبی اقدام به پاشیدن شن و نمک در معابر منتهی به اماکن پرتردد مانند بیمارستانها، درمانگاه ها، مساجد، مجتمع های تجاری، پل های عابر پیاده و مسیرهای فرعی کردند.

وی در پاسخ به این سوال که چه اقدام و پیش بینی برای جلوگیری از بروز مشکلات پس از بارش برف انجام شده است گفت: در حال حاضر با تعبیه مخازن شن و نمک در سایتهای برف روبی نواحی 9 گانه و 6 سایت بزرگراهی تمامی اکیپ های خدمات شهری در حال انجام وظیفه هستند تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.

شهردار منطقه 2 شهر تهران گفت: در سایت های برف روبی بزرگراه های یادگار امام، آیت اله هاشمی رفسنجانی، همت، چمران و شیخ فضل الله مخازن شن و نمک به میزان کافی تعبیه شده است و با استقرار 17 دستگاه ماشین آلات مکانیزه،کمپرسی تیغه دار، نمک پاش و 20 دستگاه کمپرسی مایلر بیست تن، جهت جابه جایی کیسه های نمک در سایت های فرعی و مرکزی پیش بینی های لازم در خصوص نحوه مدیریت بارش برف صورت گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر تهران شهرداری برف ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران

به گزارش خبرآنلاین، بارش‌های شدید شب گذشته جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه ۱۵؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

مهر نوشت: شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزام شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جست‌وجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست‌وجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتماً بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902887

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • ارتفاعات سبلان برفی می‌شود
  • ثبت زندگی سلاطین کوهستان در ارتفاعات برفی سوادکوه + فیلم
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران
  • فیلمی از بارش باران تهران در شب گذشته
  • اتوبان شهید خرازی تهران باز شد
  • گزارش تسنیم از آخرین وضعیت آبگرفتگی در دزفول