Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمود باهنر، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان گفت: در راستای سیاست‌های کلی قوه قضائیه در حبس‌زدایی و بازاجتماعی کردن زندانیان، آزادی ۵۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان سمنان محقق شد.

او افزود: با مساعدت رئیس کل دادگستری استان سمنان، ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان سمنان با جلب گذشت رضایتمندانه شکات، همت خیران و پرداخت حداقل تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون شرایط آزادی این تعداد از زندانیان (مددجویان) جرائم غیرعمد بدهکار و واجد شرایط فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان خاطرنشان کرد: همچنین مجازات‌های جایگزین حبس و الزام به خدمات عمومی رایگان نیز از جمله راهکار‌هایی است که در بستر قوانین و آئین‌نامه‌های مربوط به کاهش جمعیت کیفری مورد توجه محاکم قضائی این استان قرار دارد.

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادی زندانیان کمک به زندانیان نیازمند جلب رضایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ همزمان با روز رادیو و برگزاری جشنی در صداو سیمای مرکز زنجان،  با همکاری اهالی رسانه و همراهان همیشگی رادیو استانی زنجان دو نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد آزاد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد