Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی صادقی از آمادگی این نهاد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان جنوب کرمان خبر داد و گفت: دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار برای کمک به سیل‌زدگان جنوب کرمان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ یحیی صادقی با اشاره به روش های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان جنوب کرمان اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای کمک به سیل‌زدگان جنوب کرمان به شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ بانک تجارت و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۸۰ واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: همچنین نیکوکاران می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را شامل پتو، آب‌معدنی، مواد غذایی و … را به پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان تحویل دهند.


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه تاکنون یک کامیون کمک‌های مردمی شامل کنسرو جات، آب‌معدنی، روغن مایع، حبوبات، برنج، شیر خشک، قالی و موکت به ارزش 150 میلیون تومان توسط این نهاد به مناطق سیل‌زده شهرستان قلعه گنج ارسال‌شده است.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی