Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش سوریه موفق شد یکی از شدیدترین حملات روزهای اخیر گروه تروریستی «النصره‌» شاخه نظامی القاعده در این کشور را در جنوب استان ادلب دفع کند.

نیروهای ارتش سوریه شنبه‌شب، هجدهم ژانویه (بیست‌وهشتم دی) موفق شدند یکی از شدیدترین حملات گروه تروریستی «جبهة النصره» را در جنوب استان ادلب (در شمال غرب سوریه) دفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش کرد که «ارتش سوریه در محور روستای حلبان در جنوب شرقی استان ادلب، موفق شد حمله شدید گروه تروریستی جبهة النصره و گروه‌های مرتبط با آن را دفع کند».

روستای حلبان از توابع منطقه «سنجار» در نزدیکی شهر معرة النعمان در جنوب شرق استان ادلب واقع شده است.

طبق این گزارش، ارتش سوریه پس از رصد تحرکات گروه‌های تروریستی موفق شد با حمله آنان مقابله کند. در مقابله ارتش سوریه شماری از عناصر مسلح کشته یا زخمی شدند. سانا گزارشی از تلفات دقیق طرفین ارائه نکرد.

استان ادلب اوایل سال ۲۰۱۵ در نتیجه اتحاد چندین گروه مسلح بزرگ در قالب ائتلاف «جیش الفتح» اشغال شد. این ائتلاف مورد حمایت برخی کشورهای منطقه مثل عربستان، قطر و ترکیه قرار داشت. این ائتلاف دیگر وجود ندارد زیرا حامیان منطقه‌ای تروریست‌ها دچار اختلافات شدید هستند.

با پیروزی‌های تدریجی ارتش سوریه در ماه‌های گذشته در جنوب و جنوب شرق استان ادلب، بخشی از این استان به کنترل ارتش سوریه در آمده است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد سردار سلیمانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی فعالیت های مسجدی فهما بحران سوریه ارتش سوریه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان

آفتاب‌‌نیوز :

غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

فارس نوشت: طی این عملیات موفق ۲ تروریست کشته شدند. 

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح