Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با بارش برف در شهر تهران، پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مهرآباد نیز با مشکل مواجه شده‌ است. از این‌رو مسافران باید پیش از عزیمت به فرودگاه از آخرین وضعیت پرواز مطلع شوند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، از صبح امروز پروازهای خروجی داخلی از مبدا فرودگاه مهرآباد به بیش از ۱۰ مقصد از جمله عسلویه،لامرد، شیراز، اهواز، تبریز،ایلام، چابهار،زاهدان ، قشم ، آبادان ، کرمان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... با پرواز بیش از ۸ ایرلاین داخلی از جمله شرکت‌های هواپیمایی ایران ایرتور، ایران ایر،کاسپین کارون ،ماهان و ..... لغو شده است.

فرودگاه مهرآباد صبح امروز از ازدحام جمعیت در ترمینال‌های این فرودگاه خبر داد و از مسافران خواست تا قبل از عزیمت به سمت فرودگاه از برقراری پرواز خود اطمینان حاصل کنند.

وضعیت پروازهای ورودی به فرودگاه مهرآباد از مبدا به مقصد این فرودگاه نیز از صبح امروز وضعیتی مشابه را دارد و بیشتر پروازها ابطال شده است.

بیش از ۱۰ پرواز از شهرهای شیراز،مشهد، ارومیه، تبریز، یزد، ماهشهر، بیرجند، ایلام، قشم،گرگان، بندرعباس و .....به مقصد فرودگاه بین المللی مهرآباد از صبح امروز باطل شده است و بسیاری از پروازها با احتمال از سرگیری پروازها «تاخیر» اعلام کرده‌اند.

فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه ای که دقایقی پیش منتشرکرد آورده است: به محض افزایش میزان دید افقی، مهرآباد آماده پذیرش پروازها خواهد بود.

 میزان دید افقی در فرودگاه مهرآباد هم‌اکنون ۴۰۰ متر گزارش شده است. این درحالیست که حداقل دید افقی برای انجام ایمن پروازها در فرودگاه‌ مهرآباد ۸۰۰ متر است.

درصورت افزایش میزان دید افقی، به حداقل استاندارد، فرودگاه مهرآباد آمادگی پذیرش پروازها خواهد داشت.

روابط‌ عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  نیز به دلیل کاهش دید افقی در این فرودگاه و نامساعد بودن شرایط جوی در اطلاعیه ای از مسافران پروازهای داخلی و بین‌المللی خود خواست جهت کسب اطلاع از زمان انجام پرواز و پیش از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ تماس حاصل کنند.

«ابراهیم مرادی»مدیرکل فرودگاه مهرآباد صبح امروز گفته بود: در پی بارش برف که از بامداد روز یک شنبه در شهر تهران آغاز شده است، عملیات برف روبی از همان دقایق اولیه بارش در باند و سطوح پروازی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد توسط پرسنل، ماشین‌الات و آتش نشانی و هدایت زمینی این اداره کل در حال انجام است اما پروازهای این فرودگاه بعلت ایمنی نشست وبرخاستها و دید زیر ۳۰۰ متر فعلا با تاخیر انجام می شود.

وی افزود: در محوطه لند ساید نیز همکاران معاونت تسهیلات فرودگاهی از همان دقایق اولیه بارش به منظور جلوگیری از یخ زدگی وهمچنان لغزندگی مسافرین ومراجعین اقدام به پاکسازی محوطه‌های فرودگاه مهرآباد در لند ساید داشتند .

وی خبر داد که به محض افزایش میزان دید افقی، مهرآباد آماده پذیرش پروازها خواهد بود.

انتهای پیام/4141/

منبع: آنا

کلیدواژه: برف فرودگاه مهرآباد پرواز هواپیما برنامه پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان گفت: پرواز شهرکرد_ عسلویه از دهم اردیبهشت برقرار است
منزوی افزود: افزایش پرواز‌های فرودگاه شهرکرد در دستور کار است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص فرودگاه شهرکرد مطرح می‌شود توسعه آن است.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان