Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، شورای سیاستگذاری دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در جلسه ­ای فوق العاده مصوب کرد که برگزاری جشنواره به بعد از مراسم چهلم شهادت سردار قاسم سلیمانی و درگذشت هموطنان در مراسم تشییع در کرمان و جان باختگان حادثه غم انگیز هواپیمای مسافربری اوکراین موکول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصویب شورای سیاستگذاری به عنوان بالاترین رکن جشنواره با عنایت به استقبال بیش از ۳ هزار نفر از هنرمندان کشور با حدود ۶ هزار اثر ارسالی به دبیرخانه، جشنواره هنرهای تجسمی فجر در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ افتتاح می ­شود.

شورای سیاستگذاری اعلام کرد: هزینه بخش هایی از جشنواره مانند تشریفات افتتاحیه، برای حمایت از هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان هزینه خواهد شد.

جزئیات برگزاری جشنواره پس از بررسی و انتخاب آثار طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

کد خبر 4829575 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر کرمان قاسم سلیمانی اوکراین تئاتر ایران کنسرت موسیقی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر قاسم سلیمانی موسیقی ایرانی جشنواره فیلم عمار فیلم سینمایی جایزه سینمایی سریال ایرانی سینمای مستند برنامه تلویزیونی تالار وحدت کارگردان سینما شبکه چهار سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی از راهیابی فیلم کوتاه «مدرسه آنالوگ» به بخش بین المللی جشنواره رشد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سعید فوداجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ از بین 3 هزار و 700 اثر ارسالی از 119 کشور جهان در پنجاه و سومین دوره جشنوراه بین‌المللی فیلم رشد جزو منتخب‌ها شد.

وی افزود: این اثر به بخش بین‌المللی این رویداد راه یافت و در حال پخش در عرصه ملی و بین‌المللی است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی یادآور شد: کارگردان این اثر احسان عمیدیان و تهیه‌کننده آن محسن سروریان بوده و این فیلم از تولیدات حوزه هنری خراسان جنوبی و محصولی از مرکز فیلم جوان سوره است.

به گفته وی محتوای این فیلم کوتاه در زمینه معلمی فداکار در زمان کرونا است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد