Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:04:30 GMT

مترو تهران میزبان پوستر و کاریکاتور غزه می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۷۲۱۹

مترو تهران میزبان پوستر و کاریکاتور غزه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، محمد حبیبی مدیر عامل انجمن تجسمی انقلاب و دفاع مقدس برگزاری نمایشگاه کاریکاتور و پوستر با محوریت غزه اظهار کرد: ۲۹ دی روز غزه، نماد مقاومت مردم فلسطین طی سالیان است. مقاومتی که نه تنها نمادی برای خود مردم فلسطین بلکه برای تمام جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا ما نیز با زبان هنر وظیفه خود دانستیم از آثار ارزشمند هنرمندان بهره مند شویم.

وی افزود: نمایشگاه پوستر و کاریکاتور غزه را با مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در گذر فرهنگی هنری مترو هفتم تیر به نمایش گذاشته ایم. در حال حاضر ۱۵ پوستر و غریب به ۲۰ عدد کاریکاتور به نمایش گذاشته شده است.

مدیر عامل مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد: تمام کارهای پوستر و کاریکاتور ما در رابطه با غزه بوده و مظلومیت، اسقامت و پایداری آنها در مقابل ظلم و گستاخی های رژیم صهیونیستی و همکارانش مانند آمریکا و دیگر دولت ها را روایت می‌کند.

نمایشگاه پوستر و کاریکاتور غزه ۲۹ دی لغایت ۵ بهمن در گذر فرهنگ و هنر مترو شهدای هفتم تیر و دیگر ایستگاه های مترو برگزار می شود.

کد خبر 4829586 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس نمایشگاه کاریکاتور سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ایالات متحده آمریکا محمد حبیبی رژیم صهیونیستی تئاتر ایران کنسرت موسیقی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر موسیقی ایرانی قاسم سلیمانی جشنواره فیلم عمار فیلم سینمایی جایزه سینمایی سریال ایرانی سینمای مستند برنامه تلویزیونی تالار وحدت کارگردان سینما شبکه چهار سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است

به گزارش همشهری آنلاین،این روزها قطار ملی مترو در حاشیه جنوبی تهران در حال تردد است و به نمادی از باور توانایی ایرانی‌ها تبدیل شده است. در همین باره علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگو با همشهری درباره آخرین وضعیت آماده سازی قطار ملی مترو اظهار داشت: قطار ملی مترو بالغ بر ۸۵ درصد داخلی سازی شده است. درحال حاضر اولین رام این قطار آماده شده است و زیربار درحال فعالیت است.
شهردار تهران ادامه داد: تمامی مجوزهای این قطار از سازمان های بین المللی مربوطه دریافت شده است و افق بسیار خوبی را در کشور متصور شده است. درحال حاضر سه رام دارای هفت واگن این قطار نیز درحال آماده سازی است و امیدواریم درسال جاری شاهد فعالیت این سه رام نیز درخطوط ریلی تهران باشیم.

کد خبر 847251 برچسب‌ها علیرضا زاکانی خبر مهم شهردارى تهران مترو

دیگر خبرها

  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟