Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسینی پیش از ظهر یکشنبه در نشستی با فرماندار اسدآباد با بیان اینکه باید موضوع سند دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی را حل کنیم چرا که علاقمند به توسعه و رونق دانشگاه برای تحصیل جوانان هستیم، گفت: در حالی که بیش از ۳ سال از ساخت سایت دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی می‌گذرد اما متأسفانه هنوز زمین سایت این دانشگاه فاقد سند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا کنون دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی موفق به اخذ سند زمین نشده است، گفت: این امر موجب شده دانشگاه سیدجمال نتواند از ردیف بودجه برای ساخت و ساز دانشکده و اجرای مجموعه طرح‌های عمرانی جدید دانشگاه استفاده کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: این دانشگاه باید طبق قرارداد تمام وجه بدهی خود را به حساب خزانه واریز کند تا بتوانیم سند آن را به دانشگاه تحویل دهیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد نیز در این جلسه عنوان کرد: مهم‌ترین دلیلی که باعث مشکل سند دانشگاه شده عدم آشنایی مدیران وقت به ضوابط شهرداری و راه و شهرسازی بوده چرا که اگر در همان زمان وجه مورد نظر پرداخت می‌شد این مشکلات به وجود نمی‌آمد.

مجید درویشی با تأکید بر اینکه نباید مانع توسعه دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی شویم، اضافه کرد: باید موضوع سند دانشگاه را با راهکارهایی مناسب پیگیری کنیم.

کد خبر 4829483

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اسدآباد اداره کل راه و شهرسازی همدان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام شهرکرد بوشهر تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد

۷ پروژه علمی فناوری با حضور معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پیش از ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ۷ پروژه شامل آزمایشگاه روانشناسی، فیزیولوژی علوم ورزشی، مرکز نوآوری علوم انسانی و خانه خلاق علوم انسانی، کلینیک حقوق، خانه سلامت، مرکز توانمندسازی اجتماعی و مرکز بین المللی سازی علوم انسانی افتتاح شد.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد تجلیل از اساتید سرآمد کشوری دانشگاه کاشان و عملیاتی شدن خوابگاه متاهلی «خیرساز» در زمینی به مساحت هزار مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به ظرفیت ۱۲۰ دانشجوی مجرد و ۲۴ زوج دانشجوی متأهل در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

کد خبر 750875

دیگر خبرها

  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • واقعیت فرونشست زمین در دریاچه مهارلو از دریچه دوربین مهر؛
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سید جمال‌الدین اسدآبادی مبارز و قهرمان ملی در برابر استعمار، اما ناشناخته برای نسل جوان
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر