Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارلمان اردن امروز(یکشنبه) پیش‌نویس قانون ممنوعیت واردات گاز از اراضی اشغالی را تصویب کرد و به دولت ارجاع داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، پارلمان اردن با اکثریت آراء پیشنهاد کمیته حقوقی درباره پیش‌نویس قانون منع واردات گاز از اراضی اشغالی را تاییدو تصویب کرده و این پیش‌نویس را فورا به دولت ارجاع داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته حقوقی یادداشتی را که ۵۷ نماینده آن را امضا کرده‌اند و شامل پیشنهاد منع خرید گاز از اسرائیل است به پارلمان داده بود.

در این یادداشت آمده است: تمامی وزارتخانه‌ها و نهادهای رسمی و شرکت‌های وابسته به آن باید از واردات گاز از اراضی اشغالی خودداری کنند و پیش‌نویس این قانون باید به دولت ارجاع داده شود تا آن را به صورت قانون مطابق با اصول و قواعد قانونی و احکام قانونی تدوین کند و به پارلمان ارجاع دهد.

همزمان با جلسه امروز پارلمان فعالان در مقابل پارلمان تجمع کرده و علیه توافق گازی با اسرائیل شعار سر دادند.

هشام البستانی، هماهنگ کننده کمپین "(خرید)گاز دشمن (کمک به) اشغالگری است" گفت: پیام ما به پارلمان این است که فورا موضع مناسبی را اتخاذ و دولت را به لغو توافق‌نامه ملزم کند.

محمد العبسی، عضو حزب وحدت مردمی خواهان مخالفت با این توافق‌نامه شد که به گفته او اردنی‌ها را به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مجبور می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد

به گزارش جماران؛ دولت رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه با اکثریت آرا به بستن دفاتر شبکه الجزیره در اراضی اشغالی رای داد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دولت او با اکثریت آرا تصمیم به تعطیلی شبکه الجزیره گرفته است.

منابع عبری زبان اعلام کردند علاوه بر تعطیلی دفاتر الجزیره در "اسرائیل"، این شبکه دیگر حق پخش در اراضی اشغالی به زبان‌های انگلیسی و عربی را هم ندارد و کارت خبرنگاران آن باطل شده و تجهیزات این شبکه نیز مصادره خواهد شد.

بر این اساس، سایت شبکه الجزیره نیز در اراضی اشغالی فیلتر خواهد شد.

 

حجم ویدیو: 2.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود