Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تا زمانی که کمیته تعیین وضعیت حکمی در مورد اعتراض باشگاه نساجی از بازیکنان خود اعلام نکند سازمان لیگ به شکایت باشگاه شاهین رسیدگی نمی‌کند. تاریخ انتشار: 14:34 - 29 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۲۹۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شکایت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد استفاده تیم فوتبال شهرخودرو مشهد از ۲ باریکن غیرمجاز، بعد از شکایت باشگاه نساجی مازندران رسیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته باشگاه شاهین در روز بازی این تیم مقابل شهرخودرو، تیم مشهدی از ۲ بازیکن غیرمجاز در ترکیب تیمش استفاده کرد. از این رو مسئولان باشگاه شاهین با اعتراض به سازمان لیگ خواهان رسیدگی به این موضوع و اعمال تنبیهات لازم برای متخلف شدند.

از طرفی پیش از این باشگاه نساجی از این ۲ بازیکن به دلیل فسخ یک‌طرفه قراردادشان شکایت کرده بود. کمیته تعیین وضعیت ۶ بهمن را زمان رسیدگی به این پرونده اعلام کرد. با این شرایط تا زمانی که جلسه کمیته تعیین وضعیت در مورد تیم نساجی تشکیل نشود به شکایت باشگاه شاهین رسیدگی نمی‌شود.

به این ترتیب شاهینی‌ها برای رسیدگی به دادخواست خود باید تا تشکیل پرونده و اعلام حکم اعتراض باشگاه نساجی از این دو بازیکن صبر کنند. هرچند شنیده می‌شود با توجه به درخواست‌هایی که اخیرا داشتند و به آن‌ها توجهی نشده امیدی به صدور رای به سود خود ندارند. با این حال باشگاه شاهین برای رسیدگی به این پرونده وکیل گرفته و برای احقاق حق خود تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: توضیح سازمان لیگ در مورد اعتراض شاهین شهرداری بوشهر

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاهین شاهین شهرداری بوشهر شهرخودرو نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

کد خبر 846580 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه