Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت نیرو و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به‌منظور حمایت از "توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری در حوزه آب و برق کشور" به امضا رسید.

 تفاهم‌نامه‌ای در راستای ایجاد ساز و کار همکاری، مشارکت، هم‌افزایی و هماهنگی اثربخش بازیگران محوری زیست‌بوم فناوری و نوآوری با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رضا اردکانیان، وزیر نیرو به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"شناسایی و رفع نیازهای فناورانه زیرمجموعه‌های وزارت نیرو"، "همکاری در توسعه بازار محصولات، خدمات و راهکارهای فناورانه و نوآورانه در صنایع آب و برق" و "توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و استارتاپ‌های مرتبط با حوزه آب و برق" از موضوعات اصلی این تفاهم‌نامه است.

همچنین "همکاری در ایجاد و توسعه ابزارها و نهادهای تخصصی تسهیل‌گر تبادل فناوری" و "همکاری در اجرای طرح‌های بزرگ مقیاس ملی صنعت آب و برق" نیز از دیگر موضوعات اصلی تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت نیرو و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری است.

 تسنیم

برچسب ها: فناوری ، وزارت نیرو ، تفاهم نامه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فناوری وزارت نیرو تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند

به گزارش صدای ایران، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار‌های جداگانه با مقامات و همتان خود در کشور‌های عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود