Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@03:49:50 GMT

شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیم آمریکا و زورگویان نشد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۸۲۳۴

شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیم آمریکا و زورگویان نشد

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی تسلیم آمریکا و زورگویان نشد و ترس و وحشتی را در دل استکبار و منافقین و آمریکا ایجاد کرده بود و حتی تحریم‌ها بر اراده آهنین او خللی ایجاد نکرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، طی مراسمی امروز با حضور کارگران و کارکنان و مهندسان مجتمع معدنی گل‌گهر سیرجان و مسئولان شهرستان سیرجان و خانواده این شهید، یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در این مراسم بر ادامه راه جهاد و مقاومت تاکید کرد و گفت: امروز خودکفایی و به‌دست آوردن استقلال نظام اسلامی نوعی مقاومت و شکست آمریکا است.

وی افزود: سردار سلیمانی اهل جهاد بود و 40 سال با دشمنان اسلام و دین از جمله طاغوت، صدام، استکبار جهانی، اسرائیل، منافقین و آل سعود جنگید و در هر جبهه‌ای لبنان، سوریه، هراق، افغانستان و ... که برای مبارزه با ظلم نیاز بود حضور داشت.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: این شهید سرافراز تسلیم آمریکا و زورگویان نشد و ترس و وحشتی را در دل استکبار و منافقین و آمریکا ایجاد کرده بود و حتی تحریم‌ها بر اراده آهنین او خللی ایجاد نکرد و در میدان مبارزه چون شیر مقاوم و نترس بود و در جبهه سوریه جایی می‌رفت که خیلی‌ها نرفته بودند.

شیرازی افزود: این مرد میدان نبرد همیشه در مسیر تعالی دین حرکت می‌کرد و همه وجود او یاد و نام خدا بود و مداوم انس با قرآن و مناجات، شب زنده‌داری و نماز شب داشت.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه بیان داشت: کرمان بر خود می‌بالد که سربازی تربیت کرد که حتی یک لحظه از تماس و احول پرسی خانواده‌های شهدا غافل نبود و 40  سال آرزوی شهادت می‌کرد و مقام معظم رهبری به او عشق می‌ورزیدند تا در نهایت به آرزوی خود که همانا شهادت در راه خدا بود رسید. 

وی گفت: حاج قاسم عزیز آنقدر آسمانی بود که وصیت کرده بود حتی بعد از شهادتش سنگ قبرم بالاتر از سایر شهدا نباشد و روی آن سرباز سلیمانی بنویسید و اینگونه بود که سردار دل‌های ملت ایران و مظلومان و آزادی‌خواهان جهان شد.

انتهای پیام/80015/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی آمریکا نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • (ویدئو) نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • فیلم| نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم