Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسین درویشیان ظهر یکشنبه ۲۹ دی ماه در جمع خبرنگاران، در یاسوج افزود: به همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی توصیه می‌کنم که نظارت کرده تا از امکانات دولتی در له یا علیه کاندیدایی یا در وقت اداری برای تبلیغ استفاده نشود و گزارشات مستند به مرجع قضائی فرستاده می‌شود.

وی اظهارکرد: یکی از مأموریت‌های سازمان بازرسی در همه انتخابات‌ها این بوده که هیچ کارمند دولت در هر سطحی نباید از امکانات دولتی و یا در وقت اداری له یا علیه کاندیدایی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به ظرفیت منابع طبیعی و جنگل‌های کشور، خاطرنشان کرد: حفظ محیط زیست که یکی از بخش‌های آن جنگل است، بسیار مهم بوده و اینکه کشور ما نسبتاً خشک است، باید این میزان جنگلی که داریم را صیانت کنیم. بیشتر از اراضی فاقد جنگل باید به اراضی جنگلی توجه شده و اجازه سوءاستفاده و تصرف، تخریب و تغییر کاربری جنگل را ندهیم.

درویشیان تصریح کرد: این مهم در کنار سایر موضوعات حوزه اراضی، از اولویت‌های سازمان بازرسی و کشور است.

وی ادامه داد: هر اقدام صیانتی لازم برای حفاظت از جنگل‌ها انجام خواهد شد و نباید به هیچ دستگاه و شخص حقیقی و حقوقی اجازه داده شود که با هر بهانه و دور زدن قانون، تصرفی انجام دهد.

رئیس سازمان بازرسی کشور محیط زیست را سرمایه ملی کشور دانست و عنوان کرد: باید از این سرمایه ملی به خوبی صیانت کرد.

درویشیان اظهارکرد: ما در حوزه دریا خواری، کوه خواری، زمین خواری، جنگل، حریم رودخانه‌ها که بعضاً مورد تعدی قرار گرفته اقدام کردیم. در بحث سیل ابتدای سال چند استان نیز یکی از موضوعات جدی، عدم توجه مسئولین آن زمان در صیانت از بسترها و تصرفات بود که باعث خرابی‌ها و آسیب‌ها شده بود.

وی در خصوص قرار گرفتن برخی کارخانه‌های شن و ماسه در بستر رودخانه‌ها، تاکید کرد: مردم باید به رفع چنین مواردی کمک کنند و همچنین اگر گزارشی از ایجاد کارخانه‌ها در بستر ارائه شود، جلوی این کار از ابتدا گرفته شده و باید پیشگیری به عدم ایجاد چنین مشکلاتی پیش از نیاز به رفع شکل بگیرد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: حتماً بازرسی استان به این مورد ورود پیدا کرده و پیشنهادات سازمان بازرسی لازم الاجرا بوده و ضمانت اجرایی در قانون پیش بینی شده و بررسی و پیگیری انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 جنگل دستگاه های اجرایی دی ماه رئیس سازمان بازرسی کل کشور سرمایه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رضا ابراهیمی، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان غربی که با موضوع تشریح برنامه‌های هفته ازدواج برگزار شد، با بیان اینکه براساس مصوبه شورای عالی جوانان دستگاه‌های دولتی و عمومی باید ۲۰ درصد از امکانات و ظرفیت‌های خود را رایگان در اختیار زوج‌های جوان قرار دهند گفت: در این بین ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند برای برپایی ازدواج آسان اماکن و سالن‌های خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

وی اظهار داشت: ترویج ازدواج اسان یک ضرورت است که لزوم ورود بیشتر و جدی تمامی نهاد‌ها و ادارات را دارد.

وی با بیان اهمیت استفاده از ظرفیت خیرین ازدواج عنوان کرد: لازم است به صورت ساماندهی شده مجمع خیرین امر ازدواج در استان تشکیل شود تا در اوایل زندگی خیرین با حمایت مادی و یا مسکن زوجین را در زندگی مشترک یاری دهند.

ابراهیمی اضافه کرد:مراکز مشاوره غیر مجاز و بدون مجوز شناسایی و با متخلفین برخورد خواهد شد.

سجاد بیرامی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم با ارائه عملکرد اداره کل ورزش و جوانان در بخش‌های مختلف جوانان گفت: در طی سال گذشته بیش از ۲ هزار نفر در مراکز مشاوره ازدواج ورزش و جوانان استان مشاوره رایگاه پیش، حین و بعد از ازدواج دریافت کرده اند.

بیرامی با اشاره به اینکه هفته ازدواج امسال از ۱۹ تا ۲۵ خرداد با برگزاری برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد اظهار داشت:
طرح " وصال شیرین " که مبنای آن ارزان سازی ازدواج برای جوانان است، را با همکاری یکی از سمن‌های جوانان امسال اجرایی خواهیم کرد.

 وی افزود بر همین اساس، سامانه‌ای طراحی شده که طی آن، خدمات ارزان به جوانان در شُرُف ازدواج ارائه خواهد شد، این خدمات ارزان ازدواج شامل ۱۳ مورد از جمله: گل فروشی، لباس فروشی و ... می‌باشد و در این سامانه، شرایط دریافت تسهیلات قرض الحسنه هم برای جوانان وجود دارد

بیرامی اضافه کرد؛ برای توسعه عرصه جوانان، نیاز داریم گه تمام دستگاه‌ها پای کار باشند و انتظار داریم رسانه‌ها و خبرگزاری در مسیر فرهنگ سازی ازدواج آسان، اثر گذاری داشته و مسئولان را یاری دهند

وی با بیان برنامه‌های مصوب هفته ازدواج گفت: سال گذشته در ۹شهرستان آذربایجان غربی برای ۲۸۷ زوج جشن‌های وصال را برگزار کردیم و امسال بنا داریم در ۱۷ شهرستان استان جشن‌های وصال را برگزار کنیم.

بیرامی اضافه کرد:با همکاری سمن‌های مربوطه و همکاران اداره کل، توانستیم سال گذشته رتبه اول کشور را در برپایی جشن‌های وصال کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری