Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@15:58:48 GMT

حذف شدن گزینه IGTV از اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۸۴۰۷

یکی از ویژگی‌هایی که مدت زیادی از فعال شدن آن در اینستاگرام نمی‌گذرد و توانسته است بین کاربران این شبکه اجتماعی محبوبیت نسبتا خوبی پیدا کند؛ قابلیت IGTV است. تا پیش از در دسترس قرار گرفتن این قابلیت، کاربران توانایی ارسال ویدیو بیش از یک دقیقه را نداشتند و باید ویدیوهای خود رو به چند ویدیو یک دقیقه‌ای تبدیل می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به وسیله قابلیت IGTV کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند ویدیوهای خود تا حداکثر زمان یک ساعت را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

اخبار بین الملل- راه‌های مختلفی برای دسترسی به IGTV در اینستاگرام وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از دکمه مخصوص این قابلیت در بالای صفحه است. اما بیشتر کاربران برای استفاده از این سرویس ترجیح می‌دهند وارد پیج افراد شده و پس از مشاهده ویدیو کوتاه و یک دقیقه‌ای مربوط به ویدیو مورد نظر، بقیه آن را از طریق IGTV  با استفاده از گزینه‌ای که به کاربر نشان داده می‌شود مشاهده کنند.

همچنین برخی از کاربران از بخش IGTV اشخاص برای مشاهده ویدیوهای طولانی آن‌‎ها استفاده می‌کنند؛ به این ترتیب گزینه اصلی IGTV که در صفحه اصلی اینستاگرام قرار دارد هیچ کاربردی ندارد. اینستاگرام اعلام کرده که قصد دارد این گزینه را از صفحه اصلی اینستاگرام حذف کند.

بر اساس اعلام شرکت فیس‌بوک که مالکیت اینستاگرام را بر عهده دارد، این گزینه قرار است به زودی از اینستاگرام حذف شود و کاربران باید از این پس برای دسترسی به IGTV از راه‌های دیگری استفاده کنند که پیشنهاد فیسبوک استفاده فید اصلی این بخش در Explore است.

به طور کلی بخش IGTV در اینستاگرام برای همه کاربران استفاده خاصی ندارد و بسیاری از افراد صرفا از قابلیت‌های پایه و معمولی این شبکه استفاده می‌کنند. با این حال باید در روزهای آینده منتظر انتشار اخبار بیشتری درباره اینستاگرام باشیم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اخبار بین الملل اینستاگرام فیس بوک کاربران فیس بوک اینستاگرام بخش IGTV

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!