Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر همایش ملی رویکردهای نوین مدیریتی در مطالعات میان رشته‌ای گفت: نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریتی در مطالعات میان رشته ای تحت حمایت «سیویلیکا» در فرودین 1399 در دانشگاه دولتی گنبدکاووس برگزار می‌شود.

عبدالغنی رستگار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهار کرد: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ دانشگاه دولتی گنبدکاووس میزبان نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریتی در مطالعات میان رشته‌ای خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این همایش با حمایت معنوی «CIVILICA» و «ISC »، دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه گلستان، دانشگاه علی‌آبادکتول و صداوسیمای گلستان و حمایت‌های مادی شرکت صباح و شرکت معادن زغالسنگ شرق در ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.
دبیر همایش رویکردهای نوین مدیریتی در مطالعات میان رشته‌ای این همایش را رسمی و ملی اعلام کرد و گفت: تمام مقالات این همایش در پایگاه «سیویلیکا» و نیز «کنسرسیوم» محتوای ملی نمایه خواهد شد.

وی محورهای همایش چهار محور برشمرد و افزود: محورهای همایش رویکردهای نوین مدیریتی در مطالعات سازمانی، تحقیقات نوین در حوزه پولی و مالی، دستاوردهای علمی اخیر در صنعت بیمه و پژوهش‌های جدید مدیریتی در حوزه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و سایر رویکردهای نوین مدیریتی در حوزه تحقیقات کاربردی است که هر یک از محورها به شاخه‌های مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند.
رستگار گفت: آخرین مهلت ارسال مقالات تا ۱۴ اسفندماه و اعلام نتایج ۲۱ اسفندماه و مهلت ثبت‌نام نیز تا ۲۸ اسفندماه امسال خواهد بود.
وی ادامه داد: با توجه به ارتباطات تنگاتنگ علوم مدیریتی و علوم کاربردی، تحقیقات، پژوهش‌ها و مطالعات پژوهشگران می‌تواند گام بزرگی در این عرصه باشد و این عزیزان آخرین دستاوردهای علمی پژوهشی خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: رستگار دبیر همایش رویکردهای نوین مدیریتی مطالعات میان رشته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، عملیات اجرای سیستم نوین آبیاری زیرسطحی توسط دو تن از اعضای هیات علمی دانشگاه یزد و با مساعدت معاونت اداری و مالی این دانشگاه در بخشی از فضای سبز این مجموعه آغاز شده است که پیش‌بینی شده با اجرای این طرح تا ۴۰ درصد در مصرف آب صرفه‌جویی خواهد شد.   دکترمحمدعلی صادق‌زاده، عضو هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه یزد، یکی از طراحان و اجراکنندگان سیستم نوین آبیاری زیرسطحی لوله تراوا در دانشگاه یزد گفت: در این سیستم آب از طریق لوله‌های پلیکا سوراخدار پوشیده با پارچه پلاستیکی در عمق ۵۰ سانتیمتری خاک و در مجاورت ردیف درختان مستقیما در اختیار ریشه درخت قرار می‌گیرد.    وی به عنوان عضو هیات مدیره شرکت فناور نوآبیاران بوستان مهر افزود: این روش نوین آبیاری با سابقه تحقیقاتی و امکان‌سنجی ۳۰ ساله توسط موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی ارزیابی و تایید شده است و توسط شرکت فناور نوآبیاران بوستان مهر به تولید انبوه رسیده و تا کنون در صد‌ها پایلوت باغات پسته و میوه و عرصه‌های مشجر اجرا و بهره برداری شده است.    وی تصریح کرد: این طرح اخیرا با موافقت معاونت اداری و مالی دانشگاه یزد و با نظارت مدیران فضای سبز دانشگاه، در قسمتی از فضای سبز ورودی بصیرت دانشگاه یزد اجرا شده است.    دکتر صادق‌زاده خاطرنشان کرد: از مزایای این سامانه نوین آبیاری صرفه‌جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب، عدم نیاز به سیستم‌های فیلتراسیون و پمپاژ آب و امکان کود آبیاری و نیز عدم مزاحمت در انجام عملیات باغبانی است.   دکتر حسن حسینی‌نسب عضو هیات علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه یزد و مدیرعامل شرکت نوآبیاران بوستان مهر نیز در تشریح این سیستم گفت: روش‌های متعددی برای آبیاری درختان در دنیا ابداع و مورد استفاده قرار گرفته است. ازجمله این روش‌ها می‌توان به روش‌های آبیاری غرقابی، روش آبیاری قطره‌ای و روش آبیاری لوله تراوا اشاره کرد.    وی افزود: روش آبیاری لوله تراوای زیر سطحی جدیدترین روش ابداع شده توسط محققین کشور است که طرح تحقیقاتی اولیه آن در دانشگاه یزد انجام و مورد تایید موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی کشور قرار گرفته است.    به گفته وی در این سیستم روان آب سطحی وجود ندارد و تبخیر از سطح هم ناچیز بوده و رشد علف‌های هرز کاهش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • فرار «فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعده
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود