Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@03:46:46 GMT

آغاز ثبت نام در جشنواره قرآن وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۸۶۲۵

آغاز ثبت نام در جشنواره قرآن وزارت بهداشت

گروه مسابقات ــ در حاشیه همایش دو روزه کارشناسان قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از آئین‌نامه بیست‌وپنجمین دوره این جشنواره رونمایی و همزمان ثبت نام برای حضور در مسابقات آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ ثبت نام برای حضور در بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از روز سه‌شنبه، اول بهمن‌ماه از طریق پایگاه quran.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

behdasht.gov.ir آغاز می‌شود و تا زمان آغاز مرحله دانشگاهی ادامه خواهد داشت. جزئیات زمان‌بندی مراحل مختلف مسابقات در بخش‌های مختلف پس از ابلاغ آیین‌نامه اعلام می‌شود.

در این دوره از جشنواره، رشته‌های مسابقات از 45 رشته دوره قبل به بیش از 50 رشته رسیده و علاوه بر برگزاری کل جشنواره با نام و یاد سردار شهید قاسم سلیمانی، بخش مجزایی به نام این شهید سرافراز سپاه اسلام اختصاص یافته است.

همچنین آئین‌نامه بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز روز اول بهمن‌ماه و در حاشیه همایش دو روزه هم‌اندیشی کارشناسان قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که در شهر کرمان و در جوار مزار سردار شهید قاسم سلیمانی، برگزار می‌شود، رونمایی و ابلاغ خواهد شد.

‌از جمله تغییراتی که در آیین‌نامه بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اعمال شده می‌توان به اضافه شدن رشته «شعر نو» در بخش ادبی و رشته «مناظره» در بخش تیمی اشاره کرد. در بخش هنری نیز رشته «تابلو فرش» به دیگر رشته‌های جشنواره اضافه شده است.

همچنین در رشته ترجمه‌خوانی ترجمه سوره حجرات به عنوان منبع معرفی شده و در بخش معارفی نیز رشته «نماز» به مجموع رشته‌های این جشنواره اضافه شده است. اختتامیه مرحله کشوری بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت نیز سال آینده در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا مسابقات وزارت بهداشت بیست و پنجمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری گفت: با توجه به همکاری مناسب مدیران مؤسسات قرآن و عترت و پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برابر مستندات موجود در سامانه حمد میزان ثبت نام قرآن آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: رشد ۲۰ درصدی ثبت نام در سامانه حمد، نشان از علاقه وافر جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن و توجه مدیران مؤسسات قرآن و عترت البرز به آموزش این مهم دارد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و رشد روزافزون حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی، در سال ۱۴۰۳ این میزان از افزایش بیشتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 6088613

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود