Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه گفت: در دهه فجر ارتباط مسئولان با مردم باید بیش از پیش پررنگ‌تر شود و مدیران در این ایام به حل و فصل مشکلات مردم بپردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به اقدامات شایسته ایشان در بازگشایی و ایجاد امنیت مرز خسروی اشاره کرد و اظهار داشت: در ایام دهه فجر و وظیفه داریم یک تجزیه و تحلیلی بر شهادت ایشان داشته باشیم و اقدامات این شهید بزرگوار را بازگو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه افزود: شهادت ایشان آن چنان اهمیت داشت که رهبر معظم انقلاب دو خطبه نماز جمعه این هفته را به این موضوع اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی یعنی انقلاب اسلامی چون پیامی که شهادت ایشان برای جهانیان داشت درست همانند سال ۵۷ بود که پس از ۴۱ سال شهادتش منجر به این شد که پیام انقلاب در سراسر دنیا پیام رسانی شد و در تمام کشورها در انتقام خونین شهید راهپیمایی‌های عظیمی شکل گرفت.

مراسم تشییع شهید سلیمانی نقطه عطف اتصال نسل جوان به انقلابی‌ها بود

بازوند گفت: با شهادت این مرد بزرگ انسجام و وحدت ملی در کشور شکل گرفت و همه در تشییع شرکت کردند و می‌توان گفت نقطه عطف اتصال نسل جوان به انقلابی‌ها بود پیام پسر بچه هفت ساله‌ای که گفت من قاسم سلیمانی هستم برای دنیا پیام داشت.

این مدیر ارشد استان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در ارائه گزارشی از خدمات شایسته ای که طی این مدت ۴۰ سال انجام داده بسیار مظلوم واقع شده است، خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت خوبی است که بتوانیم خدمات شایسته نظام جمهوری اسلامی را یک بار دیگر بازگو کنیم.

وی در ادامه به مقایسه وضعیت کنونی کشور با قبل از انقلاب پرداخت و تصریح کرد: قبل از انقلاب بودجه کشور فقط ۹ میلیارد دلار بود که مقداری صرف کارهای فانتزی و گردشگری و مابقی هزینه گارد و شهربانی و نیروی هوایی می‌شد و می‌توان به جرأت بگوییم به بدنه جامعه توجه نمی‌شد و اکثر راه‌های کشور خاکی بود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اما امروز در جمهوری اسلامی شاهدیم که مطالبات روستاییان سرعت اینترنت است و هیچ مشکلی به لحاظ جاده و آب و گاز و برق ندارند این در حالی ست که در کشور ثروتمندی همانند عربستان هنوز روستاییان کپرنشین هستند و هیچ امکانات رفاهی ندارند.

حضور مردم در انتخابات موجب ارتقای اقتدار جمهوری اسلامی است

بازوند خاطرنشان کرد: این ایام فرصت خوبی است که با نشاط و شادی شرایطی را فراهم کنیم که منجر به حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رأی باشد چرا این حضور می‌تواند اقتدار جمهوری اسلامی را بیش از پیش ارتقا دهد.

وی عنوان کرد: حضور مردم می‌تواند در این شرایط توطئه‌های دشمنان را خنثی کند همانطور که حضور میلیونی مردم در شهادت حاج قاسم سلیمانی توانست دشمنان نظام و اسلام را مأیوس و ناامید کند.

این مدیر ارشد استان با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب یک راهبرد اساسی است، گفت: در ایام دهه فجر این بیانیه باید مورد توجه قرار گیرد چراکه برای این راهبردها سیاست‌هایی عنوان شده که وظیفه عملیاتی کردن آن بر عهده مردم و مسئولین است.

جوانان در مسیر پیشرفت و توسعه کشور نقش آفرین هستند / ‏‬ مدیران در دهه فجر به حل و فصل مشکلات مردم بپردازند

بازوند خاطر نشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب چهل و یک بار از کلمه جوانان استفاده شده است و به یقین ظرفیت دارای بصیرت می‌تواند در مسیر پیشرفت و توسعه کشور نقش آفرینی کنند.

استاندار کرمانشاه بر نهادینه کردن بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: ایام دهه فجر فرصت خوبی است که به این مساله بپردازیم و در این خصوص فرهنگ‌سازی کنیم.

وی عنوان کرد: در ایام دهه فجر ارتباط مسئولین با مردم باید بیش از پیش پررنگ‌تر شود و مدیران در این ایام به حل و فصل مشکلات مردم بپردازند.

این مدیر ارشد استان همچنین بر مردمی کردن جشن‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: باید بر این مسئله بسیار توجه داشته باشیم چرا که صاحب این انقلاب مردم هستند.

بازوند خاطر نشان کرد: بسیج رسانه برای ایام دهه فجر به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که حداقل ۴۱ دستاورد بزرگ انقلاب را در حوزه‌های مختلف نظامی، موشکی، نفت، گاز، سد و … رسانه‌ای کند.

وی در پایان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: مدیران از خانواده‌های معظم شهدا در ایام دهه فجر سرکشی بعمل آورند چرا که اینها سرمایه‌های انقلاب هستند.

 

برگزاری ۱۲ هزار ویژه برنامه دهه فجر در کرمانشاه

عباس سروری  امروز یکشنبه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، شعار محوری دهه فجر امسال را " انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت" اعلام کرد و اظهار داشت: جهت اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال ۲۲ کمیته تخصصی در سطح نهادها ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: بر اساس برنامه‌ای منسجم پیش بینی شده امسال حدود ۱۲ هزار برنامه در نقاط مختلف در همه شهرستانها، بخش‌ها و روستاها برگزار شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها از شنبه ۱۲ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی که همزمان با چهلمین روز شهادت سردار بزرگ و پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش است، ادامه خواهد داشت.

سروری مردمی کردن برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از اولویت‌ها دانست و بیان داشت: امید، بالندگی و کارآمدی نظام در برنامه‌های دهه فجر امسال از اولویت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه تمام برنامه‌ها در راستای اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: هر دستگاه و کارگروهی متناسب نمایشگاه ویژه ای برگزار می‌کنند تا مردم از دستاوردها بازدید کنند و در جریان روند پیشرفت امور نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار بگیرند.

کاندیداها از مراسم‌های دهه فجر سوءاستفاده نکنند

محمد ابراهیم الهی تبار امروز یکشنبه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه تبلیغات داوطلبین مجلس شورای اسلامی از ۲۲ بهمن ماه به طور رسمی آغاز می‌شود، اظهار داشت: بر این اساس ۱۰ روز دهه فجر برای داوطلبان یک فرصتی است که از آن استفاده کنند اما بر اساس قانون استفاده از ظرفیت‌های دولتی و عمومی جهت تبلیغات انتخاباتی ممنوعیت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: در بحث مراسم‌ها و مناسبت‌ها باید مراقبت شود که برنامه‌های ملی دستخوش جریانات سیاسی و افراد خاص قرار نگیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: چنانچه در مراسمی از این اتفاقات بیفتد و داوطلبان بخواهند از فرصت استفاده کنند با آنها برخورد می‌شود و متولیان امر باید پاسخگو باشند چرا که این یک مطالبه عمومی است و مردم از ما انتظار دارند.

الهی تبار دهه فجر را یک جشن ملی عنوان کرد و گفت: نگاه ما نسبت به مراسم‌های این ایام باید برگزاری جشن با نشاط باشد و با توجه به اینکه استان کرمانشاه استان متنوعی به لحاظ جغرافیایی، قومی و مذهبی است باید از همه این ظرفیت‌ها در برگزاری جشن‌هایی با نشاط استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: ما فجر آفرینان را در دهه فجر فراموش می‌کنیم، آنها کسانی بودند که در پیروزی انقلاب نقش مؤثری داشتند لذا در این ایام باید در مدارس و مراسم‌های خاص از حضور آنها جهت معرفی به نسل جوان استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود

فرماندار کرمانشاه از آغاز به کار فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه از بامداد سیزدهم اردیبهشت‌ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا آمویی امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی کرمانشاه برای تعیین دو کرسی باقیمانده به مرحله دوم کشیده شده و رأی‌گیری برای تعیین این دو کرسی در ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری انجام می‌شود.

وی افزود: این چهار نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی به ترتیب حروف الفبا آقایان «جهانبخش امینی» با کد انتخاباتی ۱۱، «ابراهیم رحیمی زنگنه» با کد ۲۲، «فضل‌الله رنجبر» با کد ۳۳ و «عبدالرضا مصری» با کد ۴۴ در این دوره از انتخابات حضور دارند و از امروز از طریق فرآیند رسمی در روزنامه‌ها، فضای مجازی و رسانه‌ها شعب اخذ رأی به اطلاع عموم خواهد رسید و در سطح شهر نیز این اطلاع‌رسانی را خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بازه زمانی تبلیغات از ساعت صفر بامداد سیزدهم اردیبهشت تا ۸:۰۰ روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت است که شهروندان می‌توانند از این فرصت برای انتخاب نماینده‌ای شایسته حداکثر استفاده را داشته باشند.

آمویی ادامه داد: با توجه به اینکه کدها نسبت به دور اول دو رقمی شده و از هشت حوزه انتخاباتی که در کشور امسال به صورت الکترونیکی است، یکی از آن حوزه کرمانشاه است که دستگاه‌های اخذ رأی آن به‌صورت مکانیزه مستقر شده و شهروندان می‌توانند به سهولت رأی خود را ثبت کنند.

وی گفت: با هدف آشنایی بیشتر رأی‌دهندگان با نحوه رأی دادن به صورت الکترونیک، کلیپ‌های آموزشی چگونگی شرکت در انتخابات تولید و در شبکه‌های مجازی پخش شده است که هم‌وطنان می‌توانند با استفاده از آن نحوه کار کردن با دستگاه‌های مکانیزه را فرا بگیرند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه امیدواریم در دور دوم نیز همچون مرحله اول شاهد حضور پرشور مردم متعهد و غیور کرمانشاه در صحنه انتخابات مجلس باشیم، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات و دو کرسی باقی‌مانده در مجموع برای شهر کرمانشاه مؤثر خواهد بود.

کد خبر 749750

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه