Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس فردا، سه شنبه، اول بهمن ماه، دانش آموزان سراسر کشور در قالب طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌۲» به یاری مردم و دانش آموزان مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان می‌شتابند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در قالب این طرح که با محوریت سازمان دانش آموزی برگزار می‌شود کمک‌های دانش‌آموزان، معلمان و اولیا در اختیار مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در این باره اظهار کرد: پس از حادثه تلخی که برای سه استان خوزستان، گلستان و لرستان پیش آمد، تصمیم گرفتیم تا از ظرفیت تشکل‌ها و شورا‌های دانش‌آموزی در راستای جریان سازی و کمک خانواده‌ها و دانش‌آموزان استفاده کنیم. ترویج فرهنگ هم نوعی، کمک به دیگران و آموزش زندگی برای دانش‌آموزان مورد تاکید ما بود.

وی افزود: در ماموریت دوم، سیل مهربانی همکلاسی‌های ۲ را کلید زدیم تا این طرح را با محوریت سازمان دانش‌آموزی و چهار تشکل انجام شود. سیل مهربانی همکلاسی‌ها در روز یکم بهمن به طور سراسری در مدارس استان‌های کشور برگزار می‌شود و انتظار داریم معلمان، خانواده‌ها و به ویژه دانش‌آموزان و اعضای تشکل‌ها با تمام ظرفیت خود ورود کنند؛ زیرا مردم خوب سیستان و بلوچستان مرزبانان ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه در معاونت پرورشی در کنار تشکل‌های دانش‌آموزی به سازمان دانش‌آموزی کمک خواهیم کرد گفت: در سیل مهربانی‌ها این فرهنگ نهادینه شده است که دانش‌آموزان می‌توانند کار‌های بزرگ را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیل مهربانی اردو سیل زده دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروه، گروهD صعود کند.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086676 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران