Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:44:46 GMT

گاز جان 2 نفر را در ممسنی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۹۳۷۸

گاز جان 2 نفر را در ممسنی گرفت

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی در استان فارس اعلام کرد که 2 شهروند این شهرستان بر اثر گازگرفتگی جان باختند.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: مأموران پاسگاه "بابا منیر" شهرستان ممسنی از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 در جریان حادثه گازگرفتگی در یکی از مناطق عشایرنشین شهرستان ممسنی قرار گرفته و بلافاصله به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد 2 مرد 45 و 50 ساله در داخل یک چادر بر اثر گازگرفتگی فوت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با اشاره به تحویل اجساد به پزشکی قانونی، افزود: شهروندان عزیز باید هنگام استفاده از وسایل گرمایشی، جوانب احتیاط را رعایت کنند تا از وقوع حوادث جبران ناپذیر جلوگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ایسنا استان فارس گازگرفتگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی

نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری زوج سوداگر مرگ قاچاقچی سوخت نقره داغ شد نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند