Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: انتقال خون استان تهران جهت دعوت از مردم پایتخت به منظور اهدای خون، فراخوان داد.

به گزارش خرداد به نقل از  روابط عمومی انتقال خون استان تهران، دکتر محمدرضا مهدی‌زاده - مدیرکل انتقال خون استان تهران در پیامی ویژه از مردم پایتخت خواست که در این روزهای برفی، بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام ویژه مدیرکل انتقال خون استان تهران به شرح زیر است:

«وَ مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النّاسَ جَمیعاً

در این روزهای سرد و به دلیل بارش سنگین برف، شاهد کاهش آمار مراجعات به مراکز اهدای خون هستیم و از مهربانان پایتخت نشین که پیشتازان فرهنگ اهدای خون در کل کشور هستند، انتظار داریم به نیاز روزانه فرآورده‌های خونی برای نجات جان بیماران توجه ویژه کنند و با حضور در مراکز اهدای خون، مایه آرامش و امید برای هزاران بیمار چشم انتظار و نیازمند به خون باشند.

در این روزها و در شرایط سخت عبور و مرور به علت بارش برف سنگین تهران، به قدرت مهربانی، نوعدوستی و انسانیت که بالاترین ویژگی داوطلبان اهدای خون است، ایمان داریم که همین شاخصه‌های ممتاز و متعالی، شما مهربانان را به سمت مراکز اهدای خون می‌آورد و این همان اتفاق مبارکی‌ است که خدمتگزاران شما در انتقال خون استان تهران به آن افتخار می‌کنند.»

برچسب ها: انتقال خون ، شهروندان تهرانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: انتقال خون شهروندان تهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر کل انتقال خون استان با اشاره به اینکه انتقال خون یزد به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزو استان‌های برتر کشور است تصریح داشت: استان یزد در زمینه‌ی اهدای خون مستمر جزو برترین‌های کشور و در پوشش اهدای خون جزو استان‌های نسبتاً خوب در بین دیگر استان‌ها هست.
دکتر سیدمحمدرضا آقائی میبدی در این نشست از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده‌های آن سازمان انتقال خون می‌باشد.
وی تحول، تعالی و تکامل در خدمت، دانش و پژوهش، اجتماعی کردن انتقال خون و دسترسی آسان برای همه جهت اهدای خون را سه هدف مهم در انتقال خون استان ذکر کرد.
 مدیر کل انتقال خون استان با بیان این که هم اکنون هیچ بیماری در استان یزد معظل خون نمی‌ماند و این حاصل سال‌ها تلاش همکاران در این اداره کل است، ابراز کرد: البته تلاش داریم با ایجاد پایگاه‌های سیار، برای هر کسی و در هر جایی امکان اهدای خون را فراهم کنیم و در این رابطه سامانه سیار اهدای خون در استان به بهره برداری رسیده است و ما می‌توانیم این شرایط را تسهیل‌تر کنیم.
وی به اقدامات اجتماعی و فرهنگی در راستای ترویج بیشتر اهدای خون در حوزه جوانان و بانوان نیز اشاره و از آن جمله به راه اندازی پویش‌های نذر خوشبختی، اهدای خون خانواده، ورزشکاران و جوانان، نبض حیات و مواردی از این دست خبر داد.

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی