Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارنبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت بوقلمون قطعه بندی و بسته بندی در میادین میوه و تره بار به شرح زیر است:

شما می توانید قیمت اقلام اساسی   را در صفحه اقتصادی باشگاه خبر نگاران جوان مشاهده کنید.

قیمت بوقلمون درغرفه ای تره بار  کالا قیمت (تومان) سینه بوقلمون بدون بال و گردن 33,600 مغز ران بوقلمون بی پوست واستخوان 51,300 ران بوقلمون با پوست و استخوان 26,700 ساق بوقلمون با پوست 39,500 بال بوقلمون ( بدون نوک بال ) 12,500 بازو بوقلمون 17,600 فیله بوقلمون 50,300 سینه بوقلمون بدون پوست 42,300 لاشه کامل یا شقه 25,700

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار اقلام اساسی قیمت گوشت بوقلمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین‌المللی صادراتی «اکسپو» فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است که در این راستا غرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، داوود شهرکی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه بین‌ المللی اکسپو از تاریخ هشتم الی دوازدهم اردیبهشت سال‌جاری با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه، استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار گفت: غرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در حال احداث است.

شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

کد خبر 748318

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • قیمت پیاز ، اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • قیمت پیاز اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳