Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: از زمانی که شیخ‌سلمان رئیس AFC شده، تصمیمات سیاسی زیادی گرفته و فوتبال آسیا ضعیف شده و ما باید هرچه زودتر به مدیریت او پایان دهیم. تاریخ انتشار: 15:59 - 29 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۳۳۳

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص تصمیم غیرورزشی AFC برای گرفتن میزبانی از تیم‌های باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اعتقاد من بر این است که باید با این ماجرا قاطعانه برخورد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باید به مسائل حقوقی و قانونی هم نیم‌نگاهی داشته باشیم. کاری که آنها دارند انجام می‌دهند، به این خاطر است که شیخ‌سلمان می‌خواهد روی فیفا فشار بگذارد تا بازی ایران و بحرین هم در تهران برگزار نشود و به نوعی برای آن مرحله زمینه‌سازی می‌کنند.

وی افزود: این تصمیم برخلاف منشور فیفا و یک کار کاملا سیاسی است. البته این اولین‌بار نیست که آنها تصمیمات سیاسی می‌گیرند، اما سوال من این است که واقعا ایران ناامن است؟ اگر اینطور است، پس برای چه هر روز آرامکو در عربستان را می‌زنند؟ به نظرم فدراسیون فوتبال هم باید مسیر را از طریق فیفا و CAS پیش ببرد. ما باید روی اصول خود بایستیم و با جذب حقوقدان‌ها از حقانیت فوتبال‌مان دفاع کنیم.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تصریح کرد: AFC باید دست از این سیاسی بازی‌ها بردارد. متاسفانه از زمانی که شیخ‌سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شده، تصمیمات سیاسی زیادی گرفته و فوتبال آسیا ضعیف شده است. ما باید هرچه زودتر با یک برنامه‌ریزی به مدیریت او پایان دهیم. متاسفانه برخی از دوستان به این افراد و این کشور رای دادند. افرادی که زیر نظر سعودی‌ها هستند. ما همان موقع هم گفتیم نباید تمام تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد بگذاریم.‌ای کاش به اتحاد با شرق آسیایی‌ها مثل کره‌جنوبی و ژاپن هم فکر می‌کردیم.

فتح‌الله‌زاده در مورد شرایط این روز‌های تیم فوتبال استقلال هم خاطرنشان کرد: این تصمیم AFC بیشتر از همه روی استقلال تاثیر منفی می‌گذارد. جدا از هزینه‌های مالی سنگین برای این تیم، خستگی و تفاوت ارتفاع را هم دربر دارد. این کار‌ها خیلی زشت است. کشور‌های عربی اگر نمی‌توانند در زمین مقابل تیم‌های ایرانی پیروز شوند، چنین بهانه‌هایی را نگیرند.

بیشتر بخوانید: هزینه سرسام‌آور میزبانی تیم‌های ایرانی در کشور ثالث + اینفوگرافی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز چهارشنبه رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نادر جعفری کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با قضاوت بیژن حیدری در این بازی اظهار داشت: حیدری یکی از داوران با سابقه فوتبال ایران است و در این دیدار هم کاملاً مسلط به بازی بود. بازیکنان هر دو تیم سعی بر عصبی کردن داور داشتند اما او توانست روی اعصاب خود مسلط باشد.

او ادامه داد: در صحنه اخراج امید عالیشاه، او به صورت برایان دابو ضربه وارد کرد و باید از زمین بازی اخراج می‌شد که داور تصمیم درستی گرفت.

جعفری در خصوص صحنه‌ای که عیسی آل کثیر در محوطه جریمه سپاهان نقش بر زمین شد، گفت: در تصاویر تلویزیونی خطایی از سوی بازیکن سپاهان رخ نداد اما باید تصاویر بهتری را مشاهد کرد تا در رابطه با آن نظر داد.

کد خبر 6094708

دیگر خبرها

  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس