Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با تأکید بر اجرای برنامه‌های شاخص و در کمیته هنری ستاد دهه فجر گفت: هنر انقلابی را باید در ایام‌الله دهه مبارک فجر به منصه ظهور برسانیم و هنرمندان در این بخش وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در نخستین جلسه کمیته هنری ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان کردستان اظهار کرد: براساس نظر کارشناسان سیاسی غربی، بعد از گذشت 40 سال از انقلاب مردم کم کم دچار دوری از انقلاب می‌شوند اما انقلاب اسلامی ایران این نظریه کارشناسان غربی را به چالش کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با تمام موانع و مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد می کنند، امسال وارد چهل و یکمین سالگرد خود خواهد شد، ‌افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران سد راه استعمارگران و نظام سلطه در جهان شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان هنر را ابزاری ارزشمند برای انتقال آموزه‌های دینی و انقلابی دانست و بیان کرد: در این راستا کمیته هنری از اهمیت بیشتری نسبت به سایر کمیته‌های ستاد دهه فجر برخوردار است.
وی با تأکید بر اجرای برنامه‌های شاخص و در کمیته هنری ستاد دهه فجر اعلام کرد: هنر انقلابی را باید در ایام‌الله دهه مبارک فجر به منصه ظهور برسانیم و هنرمندان در این بخش وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
حجت‌الاسلام مصطفی حسینی، معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه این جلسه با بیان اینکه دهه فجر شاخص هویت ملی، دینی و انقلابی ایران اسلامی است، عنوان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان مؤلفه‌های گام دوم انقلاب است.
وی اعلام کرد: ماه‌های مبارک رمضان و محرم از لحاظ دینی و دهه فجر از نظر ملی و انقلابی تلنگرهایی به مردم وارد می‌کند به همین دلیل برنامه‌ها و مراسم‌های این ایام باید به طور ویژه دیده شوند.
وی با اشاره به اینکه عامل موفقیت در هر کاری داشتن اعتقاد قلبی نسبت به آن است، افزود: بی‌شک انجام کار خالصانه نتیجه ثمربخشی هم به دنبال دارد لذا تدوین و اجرای برنامه‌های دهه فجر هم باید نشأت گرفته از اعتقاد قلبی باشد تا بازخورد مطلوبی هم در جامعه داشته باشد.
اجرای 10 برنامه شاخص فرهنگی در دهه فجر
آرمان نصراللهی، معاون فرهنگی حوزه هنری کردستان هم در ادامه افزود: دشمنان به شیوه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد آماج حملات و توطئه‌های خود قرار دادند لذا باید برنامه‌ریزی مطلوبی برای دهه فجر امسال به منظور مقابله با بدخواهان کشور داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای بیان مؤلفه‌های اصلی گام دوم انقلاب است، بیان کرد: یکی از مباحث گام دوم انقلاب به استفاده از ظرفیت جوانان و پررنگ کردن نقش آنها در جامعه است.
معاون فرهنگی حوزه هنری کردستان با بیان اینکه حوزه هنری استان کردستان امسال برای نخستین بار مسئولیت کمیته هنری ستاد دهه فجر را بر عهده گرفته است، عنوان کرد: در تلاشیم تا برنامه‌های فرهنگی و هنری در خور شأنی برای ایام الله دهه مبارک فجر برگزار کنیم.
وی از اجرای۱۰ برنامه شاخص فرهنگی توسط این کمیته در ایام الله دهه فجر خبر داد و عنوان کرد: رونمایی از کتاب فرزند کردستان، برگزاری صبح خاطره دانش‌آموزی، شب شعر و خاطره سردار شهید سلیمانی توسط حوزه هنری استان برای اجرا در این ایام الله تهیه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با بیان اینکه نظم جهانی در حال تحولی دیگر است، اظهار کرد: انجام عملیات وعده صادق، نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی است وامروز با استقامت و حکمت مقام معظم رهبری نظم جهانی و منطقه‌ای در حال دگرگونی است و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: دشمنان از تحریم اقتصادی هم ناامید هستند اما همچنان به دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند تا با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و آگاه بود.

استاندار کردستان با بیان اینکه در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم، افزود: اگر اردوهای راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب تر بودیم. وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری اردوهای راهیان نور تمام قد و خارج از بروکراسی اداری اهتمام جدی داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است و این تکلیف انقلابی و اعتقادی ما است

طبق اظهارات استاندار کردستان، دشمنان فعالیت رسانه‌ای ما را تحریم کرده‌اند، به طوری که اگر در فضای مجازی یک عکس از شهید سلیمانی بارگذاری و بازنشر شود، آن صفحه بسته خواهد شد که این اوج بی‌آبرویی برای مدعیان آزادی بیان است.

زارعی کوشا تصریح کرد: خاکریزهای ما امروز نه در شهرهای مرزی بانه، مریوان و شلمچه بلکه در دل آمریکا است و این‌ها معجزات انقلاب اسلامی است.

کد خبر 6094243

دیگر خبرها

  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند