Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه مراسم عزاداری ایام فاطمیه با عظمت برگزار می‌شود گفت: برای تبیین شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه(س) ۵۳۰ طلبه و روحانی در ایام فاطمیه دوم به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می‌شوند. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت‌های دینی و انقلابی با تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نقش مهم این سردار در  منطقه و مقابله با تروریست‌ها  را مهم دانست و اظهار داشت: سردار سلیمانی با اقتدار و تدبیری که داشت توانست منطقه را از لوث تروریست‌‌ها، گروه‌های تکفیری از جمله داعش را پاکسازی کند و به دست تروریست‌های آمریکایی به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی استقبال چند میلیونی از  تشییع پیکر پاک سردار دل‌ها در شهرهای مختلف ایران و عراق را نشان از عظمت و اقتدار این فرمانده بزرگ دانست و تاکید کرد: سردار سلیمانی در دل همه  مردم قرار دارد که حضور چند میلیونی در مراسم تشییع آن نشان از جایگاه این سردار در مقابله با تروریست‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه ایام فاطمیه اول پشت سرگذاشته شد گفت: ایام فاطمیه دوم در پیش‌رو داریم که این ایام مقارن با چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام الله دهه فجر است.

حجت‌الاسلام سروستانی با تاکید بر تبیین ابعاد وجودی و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) خاطر نشان کرد: در محافل و برنامه‌هایی که برای برگزاری ایام فاطمیه دوم تدارک دیده شده ابعاد سیره بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) با فعالیت وعاظ از لحاظ شعاری و شعوری تبیین و ترویج می‌شود.

وی، از اعزام طلاب و مبلغات به نقاط مختلف استان بوشهر در ایام فاطمیه خبر داد و بیان کرد:  برای تبیین شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) 530 طلبه و روحانی در ایام فاطمیه دوم به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه 30 تفر از مبلغان اعزامی از دیگر استان‌ها است افزود: 500 نفر مبلغان و مبلغات بومی و 30 نفر اعزامی از خارج استان هستند که از طرف این اداره کل به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد.

وی با تاکید بر توجه به شناخت جایگاه و سیره ائمه اطهار(ع) به ویژه در نسل جوان و نوجوان تصریح کرد: جذب نوجوانان و جوانان و تعامل به زبان امروزی در راستای تبیین معارف اسلامی و فاطمی از اولویت های تبلیغ مؤثر است.

‌بیت‌الزهرای حاج قاسم برای مراسم فاطمیه آماده می‌شود / سردار در آخرین بازدید چه توصیه‌ای داشت؟ + فیلم‌ تاکید ویژه سپهبد سلیمانی قبل از شهادت بر عزاداری دهه دوم فاطمیه در "بیت‌الزهرا (س)" نمایشگاه "بانوی بی‌نشان" در ایام فاطمیه برگزار می‌شود   حجت‌الاسلام سروستانی  تببین روحیه ایثار، شجاعت، شهادت طلبی و جهاد را  یک ضرورت دانست و تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایستادگی، استقامت و مقابله با استکبار در اولویت برنامه وعاظ قرار دارد و در ایام فاطمیه این مهم و معارف فاطمی و تبیین جایگاه سردار دل‌ها مورد توجه  روحانیون قرار دارد.

انتهای پیام/190/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران در نقاط مختلف کشور 

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار، رعد و برق و کاهش دما در نقاط مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی نقاط جنوب و مرکز کشور استان‌های ساحلی خزر و استانهای قزوین، البرز و تهران رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) از شدت بارش در این مناطق تا حدودی کاسته می‌شود و علاوه بر مناطق فوق در شمال شرق کشور بارش رخ خواهد داد. 

ضیاییان ادامه داد: چهارشنبه و پنجشنبه (۱۹ و ۲۰ اردیبهشت) در شمال غرب، سواحل شمالی شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور بارش پیش‌بینی می‌شود. 

وی اضافه کرد: دوشنبه و سه شنبه در استان‌های ساحلی خزر و چهارشنبه و پنج شنبه در شمال شرق کشور کاهش دما رخ خواهد داد. جمعه ( ۲۱ اردیبهشت) جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در کشور خواهیم داشت.

ضیاییان ادامه داد: خلیج فارس و دریای خزر در دو روز آینده مواج خواهند شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ اردیبهشت) قسمتی ابری تا ابری، بارش پراکنده،گاهی رگبار و رعدوبرق و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری، بارش پراکنده گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۵ و ۴ درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه ۳۶ و ۳۷ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)