Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:57:43 GMT

پلیس امنیت اقتصادی در کردستان آغاز به کار می کند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۹۵۳۴

پلیس امنیت اقتصادی در کردستان آغاز به کار می کند

ایسنا/کردستان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان کردستان، از انهدام بیش از ۵۶ باند قاچاق در ۹ ماهه سال جاری در استان کردستان خبر داد.

رضا اعظمی امروز (۲۹دی) در سومین جلسه شورای پیشگیری از جرم استان، با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان و سایر اعضاء در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد، با اشاره به الزام آور بودن مصوبات این شورا، اظهار کرد:  این جلسه در بحث پیشگیری از قاچاق کالا و ارز و سرقت تشکیل شده و با انجام اقدامات پیشگیرانه درصدد کاهش این موارد در سطح استان کردستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خوشبختانه هم اکنون پلیس امنیت اقتصادی در استان کردستان شروع به کار کرده است و به تبع آن پلیس گمرک که زیر مجموعه آن است محموله های ترانزیتی در سطح استان را کنترل می کند. 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان کردستان، از برخورد با محموله های قاچاق در محورهای مختلف در سطح استان خبر داد و بیان کرد: با همکاری مجموعه انتظامی استان و از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۲ محموله فرا استانی کشف و در همین راستا ۵۶ باند قاچاقچیان منهدم شده است.
اعظمی با اشاره به افزایش کشفیات مشروبات الکلی و تجهیزات ماهواره ای در ۹ ماهه سال جاری در سطح استان، عنوان کرد: در همین راستا تعداد یک هزار و ۹۳۸ فقره پرونده در محاکم تشکیل شده و ۵۳۵ نفز از قاچاقچیان دستگیر شده اند.


وی همچنین اذعان کرد: در این راستا شاهد افزایش ۵۹ درصد توقیف خودروهای قاچاقچیان بوده ایم.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان کردستان،از عدم اجرای طرحهای حریم امنیتی و انسداد مرز در استان کردستان انتقاد کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرحها در استان کردستان از افزایش قاچاق جلوگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاچاق استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در جهت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه خودروی شوتی و ۴ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را  جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.  

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۳ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع  به ارزش  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.  

سرهنگ دهقان تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۱۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان