Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل حسنی یکشنبه در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی با اشاره به اینکه افرادی در درون کشور هستند که می خواهند پایه های نظام شامل همه ارکان و قوای سه گانه را تضعیف کنند، گفت: تضعیف هر یک از ارکان های نظام، یعنی از بین بردن یکی از پایه های قدرت کشور، و این اشتباه بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اگر فکر کنیم با حمله کردن به دولت، قوه قضاییه، مجلس و یا یکی از نیروهای مسلح، وضعیت کشور درست می‌شود، بدانیم که سخت در اشتباهیم، چراکه تضعیف و تخریب هر یک از قوای سه گانه و یا سایر ارکان نظام ، سست کردن پایه‌های اقتدار کشور است، بنابراین اگر بناست از اقتدار نظام و عزت اسلامی کشور و منافع ملی دفاع شود، بایستی همه و همه در کنار هم قرار بگیریم تا دشمن نتواند ذره‌ای در بین ما نفوذ کند.

حسنی گفت: خون شهید سلیمانی و همه همرزمان شهیدش، مایه عزت این کشور و وحدت و اقتدار و امنیت ملی ما شد؛شهید سلیمانی جان ،مال و زندگی خود را از اول انقلاب تاکنون در راه آسایش، رفاه،آرامش و امنیت کشور و  حفاظت از ارزش های انقلابی در کف دست قرار داد و با عزت و افتخار نیز آسمانی شد.

وی ادامه داد: رشادت‌ها و ایثارگری‌های این شهید در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی خدایی بود و عمر بابرکت خود را در خدمت و امنیت مردم و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف کرد.

حسنی بیان کرد: به دلیل ارتقای شاخص های اسلامی و انسانیش آن چنان از دید بالایی برخوردار بود که همه دیدید در مراسم تشییع جنازه این مرد بزرگ، از گرایش های مختلف سیاسی از داخل و خارج از کشور و حتی آنهایی که شاید با انقلاب هم نبودند، آمدند و در مراسم تشییع جنازه سردار دلها شرکت کردند و اشک ریختند و  حاج قاسم را ستایش و تکریم کردند.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: سردار سلیمانی هیچ وقت خود را درگیر مسائل جزئی و جناح بندی های سیاسی نمی کرد و وارد بازی‌های سیاسی نمی شد و یکی از شاخص ها و ویژگی های اصلی اش هم که باعث شد همه در مراسم تشییع و تدفین این مرد بزرگ شرکت کنند همین بود و در کل سردار سلیمانی خود را وقف مردم، کشور اسلام و ولایت کرد.

حسنی گفت: سابقه تاریخی و حدوداً ۲۵۰ ساله آمریکا نشان می‌دهد که صدها جنگ و تهاجم به راه انداخته که نتیجه آن کشتار، فلاکت و آوارگی مردم جهان بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکا همیشه آغازکننده جنگ بوده،اظهار داشت: تهاجم به کلمبیا در سال ۱۹۰۱ و بعد از آن حمله به پاناما و در ادامه جنگهای جهانی اول و دوم و همچنین بمباران اتمی هیروشیما و جنگ ویتنام و نهایتاً جنگ‌های دهه های اخیر نمونه‌هایی از خوی وحشی گری و سلطه گری امریکا است که همه نیز برای منفعت طلبی بوده است.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: جنگ در عراق، سوریه، افغانستان، یمن و غیره همه برای یک هدف است و آن این است که سرمایه های مادی و فکری و انسانی را از منطقه به سمت غرب وآمریکا سوق دهد تا بازارهای مصرف و فروش خودش که همان کارخانه اسلحه سازی آمریکاست را رونق بیشتری ببخشد و یکی از دلایلی هم که خاورمیانه را انتخاب کرده، علاوه منابع مادی، این است که خاورمیانه مهد اسلام و تمدن اسلامی است. 

برچسب‌ها سقوط هواپیما لارستان قاسم سلیمانی فرمانداری لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما لارستان قاسم سلیمانی فرمانداری لارستان فارس سقوط هواپیما لارستان قاسم سلیمانی فرمانداری لارستان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیلی دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند، زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.

وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است