Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، عراقی‌ها بر خروج نظامیان آمریکایی‌ها به ویژه پس از جنایات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به شهادت رساندن جمع زیادی از رزمندگان حشد شعبی در حمله هوایی به القائم و نیز به شهادت رساندن سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در فرودگاه بغداد، اصرار دارند.

در این راستا الحاج شبل الزیدی دبیر کتائب امام علی (ع) عراق در توییتی آورده است: سال ۱۹۲۰ انقلاب بزرگ عراق رخ داد که منجر به بیرون راندن اشغالگران انگلیسی شد و این مجد و بزرگی برای اجداد بود و سال ۲۰۲۰ انقلاب بزرگی است که اشغالگران آمریکایی را از دیار ما بیرون خواهد راند و این مجد فرزندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که اخیراً کریم علیوی نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق از تبدیل شدن پایگاه‌های آمریکایی در عراق به زندان نظامیان آمریکایی خبر داده بود.

وی افزوده بود: نظامیان آمریکایی در عراق در وحشت به سر می‌برند زیرا از خطرناک بودن تصمیمات ترامپ در هدف قرار دادن رهبران حشد شعبی و تشکیلات آن و شهادت و زخمی شدن دهها نفر از نیروهای مردمی عراق طی هفته‌های گذشته در راستای حمایت آشکار از اسرائیل و هدف قرار دادن محور مقاومت، آگاه هستند. پایگاه‌های آمریکایی تبدیل به زندان نظامیانش در عراق شده است و آنها در آماده‌باش دائم به سر می‌برند و امکان خروج از این پایگاه‌ها را ندارند. بحث احتمال از سرگیری همکاری امنیتی با این نیروها رؤیا پردازی است و تصمیم پارلمان برای خروج این نیروها قابل برگشت نیست زیرا تصمیمی ملی در واکنش به حملات ناجوانمردانه این نیروهاست. سال ۲۰۲۰ آغازی بر پایان حضور آمریکا در عراق است. تهدید ترامپ به تحریم اقتصادی عراق ناشی از سیاست خصمانه و باج گیرانه رئیس جمهور آمریکاست که این بار با مخالفت همه گروههای ملی روبرو شده است. عراق نیازی به نظامیان آمریکایی ندارد و ارتش و حشد شعبی و دیگر نیروهای امنیتی توان دفع هر تهدیدی که امنیت و ثبات کشور را هدف قرار دهد را دارند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاص ترین نسخه ژیان را هوش مصنوعی بیرون داد! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • خاص ترین نسخه ژیان را هوش مصنوعی بیرون داد! (عکس)
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه