Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@03:23:37 GMT

بندی که مهاجم پرسپولیس را «میخکوب» کرده است!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۰۲۱۸

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس، یکی از بازیکنانی که مورد تایید او قرار گرفت تا در ادامه رقابت های لیگ برتر پیراهن سرخ را برتن کند، کریستین اوساگونا مهاجم پیشین ذوب آهن بود.

 

این بازیکن که مد نظر فولاد خوزستان و جواد نکونام هم قرار داشت پس از آنکه با تیم جنوبی به توافق نهایی نرسید، راهی تهران شد و با قراردادی 150 هزار دلاری به پرسپولیس پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اوساگونا که شناخت خوبی از فوتبال ایران داشت اسیر بندی در قراردادش شد که حالا نمی گذارد او از این تیم جدا شود. در حالی که این بازیکن شرط کرده بود باید در ابتدا بخشی از قراردادش را دریافت کند و پاسخ مثبت هم گرفته بود، اما به دلیل اینکه بندی در قراردادش هست که حتی اگر پولش را هم نگرفت نمی تواند جدا شود، ناچار است با همین شرایط در پرسپولیس بماند و به کارش ادامه دهد!

 

مدال

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اوساگونا بازیکن پرسپولیس ذوب آهن پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر که جدایی پر ماجرایی در تابستان ۱۴۰۲ از پرسپولیس به مقصد سپاهان داشت، در نیم فصل دوباره پرسپولیسی شد و درحالی‌که بعضی از هواداران همچنان از او دلخوری داشتند اما مهاجم جنوبی با گل‌هایش هر هفته کدورت‌ها را کمرنگ کرد.

عیسی آل‌کثیر در این مدت در هشت بازی لیگ و دو بازی جام حذفی برای پرسپولیس هفت گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن فصل سرخ‌ها به حساب می‌آید.

این مهاجم که در هفته‌های گذشته روی روند گلزنی بوده و در سه بازی متوالی مقابل ملوان، صنعت نفت و آلومینیوم ۴ گل زده حالا امیدوار به ادامه این روند مقابل تیم سابقش است.

پرسپولیس امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است.

دیگر خبرها

  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی