Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های عربی از وجود اختلافات بین شرکت کنندگان در کنفرانس برلین درباره سازوکارهای آتش‌بس در لیبی خبر دادند. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ بین الملل آفریقا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین  الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه الجزیره از اختلافات بین شرکت کنندگان در کنفرانس برلین درباره سازوکارهای آتش‌بس در لیبی خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه  افزود  کنفرانس برلین با شرکت سران طرفهای تاثیرگذار در بحران لیبی برگزار می‌شود.

برگزاری کنفرانس برلین در بحبوحه خشم مغرب عربی/ درخواست السراج برای استقرار نظامی در لیبیتردیدها درباره کنفرانس برلین؛ آیا جنگ در لیبی پایان می‌یابد؟

از سوی دیگر، دولت الوفاق لیبی خواستار سازوکارهای مشخص در کنفرانس برلین برای نظارت بر آتش‌بس در لیبی شده است.

دولت وفاق این شرط را قرار داده است که در صورت توافق درباره دولت توافقی در آینده، این دولت نباید از پارلمان طبرق(که از ژنرال حفتر حمایت می‌کند) رای اعتماد بگیرد.

خبر دیگر اینکه آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و وزیر خارجه این کشور جداگانه با فائز السراج نخست وزیر دولت وفاق لیبی و ژنرال خلیفه حفتر فرمانده شبه نظامیان لیبیایی در برلین دیدار کردند.

رویترز هم گزارش داد که سران قبایل لیبی اعلام کرده‌اند که میادین نفتی الشراره و الفیل را بسته‌اند.

R36355/P/S8,88,89,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "لیبی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار لیبی اخبار لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود

سید محمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: دو جلسه با حضور رییس مجلس، وزیر اقتصاد، روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و رییس‌کل بانک مرکزی درباره وضعیت بازار ارز تشکیل شد. هدف از تشکیل این نشست کنترل بازار ارز با همکاری دو قوه بود. برنامه‌های دولت در این زمینه تهیه و اعلام شد.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور با اشاره به تعامل دولت با مجلس دوازدهم، گفت: از مجلس فعلی هم راضی هستیم، اما امیدوارم در مجلس آینده این همکاری‌ها بهتر شود.

حسینی اختلاف نظر دولت و مجلس در مسائل مختلف کشور را طبیعی دانست و ادامه داد: اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است، اما هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد. در قضیه برنامه و بودجه اختلافاتی وجود داشت، اما آنچه مجلس تصویب کرد و به تایید شورای نگهبان رسید توسط دولت اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم قانون پیشگیری از آسیب به زنان و چند قانون اولویت‌دار و مهم دولت طی دو سه هفته آینده همچون قانون اجاره بهای مسکن تصویب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • اختلاف‌ نظر مجلس و دولت؛ دلار چند؟
  • میان دولت و مجلس تنش وجود ندارد
  • انسان‌ها سوگیری یادگیری ماشینی را بیشتر از سوگیری خود تشخیص می‌دهند
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • رئالیسم سیاسی چیست؟
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید